Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Ik ben onze eigen aankondigingen aan het spreiden, maar het is duidelijk dat het najaar bol staat van de bestsellers. Van niet alle albums bestaan al covers. Toevallig lopen er ook een aantal reeksen op hun einde. De Killer is het laatste deel, met Alex Senator3 wordt de cyclus afgesloten en ik moet me nog verdiepen in een atikel/interview over het contract van Yves Sente dat ten einde loopt in een komend jaar. Er is al sprake van opvolgers.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Deze was hier nog niet vermeld dacht ik:

 

14866746864_21a55d52db_b.jpg

 

Erik

 

Dit wordt uitgegeven door Just Publishers. Veel ervaring met boeken en tijdschriften over oorlogen, een strip is nieuw voor ze. Wij van HUM! helpen ze een beetje met vertalen en letteren :e005:. Publicatie wordt rond 11 november verwacht (WO I kenners herkennen die datum) maar het zou al tijdens de Antwerpse boekenbeurs gereed moeten zijn... 

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Voor de Engelse lezers onder ons..de vertaling van Charlie's Oorlog die binnenkort uitkomt is wellicht minder interessant dan deze uitgave van Titan Books : http://www.amazon.de/Charleys-War-Boy-Soldier-Great/dp/1781169144/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1411509338&sr=8-1&keywords=charley%27s+war voor 18 euro heb je de 1e 4 hardcover delen waarvan deel 1 dus binnenkort verschijnt gebundeld. Daarnaast zijn de scans in dit boek opnieuw gedaan en is er meer achtergrond informatie.

 

18 Euro is niet duur, echter wil ik het bovenstaande wel iets nuanceren:

 

- de NL versie maakt gebruik van diezelfde scans, dus de opgekuiste versie

- inleiding door Pat Mills

- geschiedenis van de Charley strip

- historische terugblik Somme

- research verantwoording door Pat Mills

- groot formaat

 

Ik vermoed dus dat het dossier van de NL-versie uitgebreider is...

 

Het album is in Breda te verkrijgen op onze HUM-stand! :cheerf2:

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Binnenkort bij Oogachtend:

 

Hubert, een introverte man van middelbare leeftijd, woont in Brussel maar kan er moeilijk aarden. Elk weekend bezoekt hij het museum van Oude en Moderne kunsten waar hij troost vindt in de schilderkunst. Door een simpele gebeurtenis wordt zijn teruggetrokken bestaan aan het wankelen gebracht.

Ben Gijsemans (Lier, 1989) studeerde audiovisuele kunsten in de School of Arts in Gent en behaalde in juni 2013 zijn diploma aan de Hogeschool Sint-Lukas in Brussel. 'Hubert’ was zijn eindwerk waarmee hij grote onderscheiding behaalde in zijn masterjaar Beeldverhaal.

post-50-0-40948200-1412452622_thumb.png

Link naar reactie

Binnenkort bij Oogachtend:

 

Hubert, een introverte man van middelbare leeftijd, woont in Brussel maar kan er moeilijk aarden. Elk weekend bezoekt hij het museum van Oude en Moderne kunsten waar hij troost vindt in de schilderkunst. Door een simpele gebeurtenis wordt zijn teruggetrokken bestaan aan het wankelen gebracht.

 

Ben Gijsemans (Lier, 1989) studeerde audiovisuele kunsten in de School of Arts in Gent en behaalde in juni 2013 zijn diploma aan de Hogeschool Sint-Lukas in Brussel. 'Hubert’ was zijn eindwerk waarmee hij grote onderscheiding behaalde in zijn masterjaar Beeldverhaal.

 

Leuk. De eerste hoofdstukken staan op Pulp Deluxe: http://www.pulpdeluxe.be/strips/hubert/

Link naar reactie

Bepaalde gedeelten van dat plaatje mag je wel eens updaten :e005:  Het is lang geleden dat mensen als Jan Steeman en Jan van der Voo nog tot de jongere stripauteurs gerekend werden. 

 

niet zo zeuren Tweeters. Ik las het als werk van (toen) jonge tekenaars. Het is niet direct mijn kopje thee maar het is toch leuk dat er onbekend werk van de Jager, Steeman, Stevenhagen en co wordt gepubliceerd....

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...