Yncke Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A: aangezien nog niemand plaatje 64 geclaimd heeft wil ik het schaamplaatje wel suggereren... lordofindifference B: Eentje uit stray toasters, meer uitleg later (of niet). bazarov yncke.be Link to comment
Timhardt Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 stray toasters, ik ken dat niet, maar aan de hand van dit plaatje ben ik geboeid. tell me more! Link to comment
Dr. Benway Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 stray toasters, ik ken dat niet, maar aan de hand van dit plaatje ben ik geboeid. tell me more! http://www.zozolala.com/Top100_StrayToasters.html marcelherms.nl Link to comment
Dr. Benway Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 B gestemd. Dit is één van de vele prachtige platen uit Stray Toasters. En A vind ik niet bijzonder. marcelherms.nl Link to comment
Waldorf Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 B! Stray Toasters is erg vreemd en schijnbaar ontoegankelijk, maar eens je door hebt hoe het werkt is het erg leesbaar. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Diogenes Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 B. Prachtige inkleuring, fraai getekende personages. Allemaal heel stijlvol. Ik wil weten wat daar gaande is. A zie ik het bijzondere niet echt van in (ook niet na het lezen van het ballonnetje) Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Dr. Benway Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 B! Stray Toasters is erg vreemd en schijnbaar ontoegankelijk, maar eens je door hebt hoe het werkt is het erg leesbaar. Mee eens. Het kost wat meer inspanning dan de meeste boeken maar dat is niet altijd slecht. En de tekeningen zijn sowieso prachtig. marcelherms.nl Link to comment
Safetyboy Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 stray toasters, ik ken dat niet, maar aan de hand van dit plaatje ben ik geboeid. tell me more! I concur (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid. Link to comment
Aaltomuoto Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Stray Toasters is een van mijn favoriete strips, makkelijke keuze dus Link to comment
Kristof Berte Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Plaatje B is niet mijn favoriete stijl, maar je moet haast blind zijn om er niet de grafische kwaliteiten van in te zien. Plaatje A is euhm... eentje zoals er veel zijn. Vreemd dat er toch nog vrij veel mensen voor stemmen. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
lordofindifference Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Vreemd dat er toch nog vrij veel mensen voor stemmen. Tsja, ik vind het eerder vreemd dat niet meer mensen hier voor stemmen tov de pagina waartegenover het staat... Dit plaatje is van een bedrieglijke eenvoud, maar doet wat een plaatje moet doen : functioneel doeltreffend zijn. De vrolijkheid spat van dit plaatje af. Niemand kan gezelligheid en vrolijkheid weergeven als Turk (cfr ook zijn Clifton). Niet voor niets is Robin Hoed jarenlang de populairste strip van het jeugdblad Kuifje geweest. Los van de achtergrond echter, geplaatst tegenover het interlocktuele gepiel van plaatje B, is er toch geen twijfel mogelijk : A! :) ('t hoeft niet altijd kommer en droefenis zijn hé...) Link to comment
Suske Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Plaatje A is euhm... eentje zoals er veel zijn. Vreemd dat er toch nog vrij veel mensen voor stemmen. Ik heb toch voor a gestemd. Beschouw mijn stem als proteststem omdat het oneerlijke concurrentie is; één plaatje tegenover een volledige pagina. Dan zou je in principe de volledige gag van Robin Hoed moeten tonen. Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Guest bazarov Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 tell me more! Will do -het zal wel morgenochtend zijn. Link to comment
Guest bazarov Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 I concurWill still do. Hopelijk gaat het niet te warrig zijn -mijn gekozen plaatjes hangen nauw samen met waarom ik graag strips lees en dat waarschijnlijk ook altijd graag zal doen. Link to comment
Diogenes Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Ik heb toch voor a gestemd. Beschouw mijn stem als proteststem omdat het oneerlijke concurrentie is; één plaatje tegenover een volledige pagina. Dan zou je in principe de volledige gag van Robin Hoed moeten tonen. Had voor mij niet uitgemaakt. Ook als er maar één plaatje van B was gekozen had ik nog daarvoor gestemd. Veel sfeervoller, veel mooier getekend. Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Daan Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Ik heb niet gestemd in deze ronde. Allebei de plaatjes vind ik niet bijzonder en/of aansprekend. Link to comment
Recommended Posts