Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (26)] Plaatje 64 Vs. Plaatje 47


Yncke

  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk plaatje vind jij het 'beste'?

    • A
      20
    • B
      30


Recommended Posts

Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. :)

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde.

De verliezer valt af.

 

A:

 

64.jpg

 

aangezien nog niemand plaatje 64 geclaimd heeft wil ik het schaamplaatje wel suggereren...

 

lordofindifference

 

 

B:

 

47.jpg

 

Eentje uit stray toasters, meer uitleg later (of niet).

 

bazarov

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

 Vreemd dat er toch nog vrij veel mensen voor stemmen.

 

Tsja, ik vind het eerder vreemd dat niet meer mensen hier voor stemmen tov de pagina waartegenover het staat...

 

Dit plaatje is van een bedrieglijke eenvoud, maar doet wat een plaatje moet doen : functioneel doeltreffend zijn.

De vrolijkheid spat van dit plaatje af.  Niemand kan gezelligheid en vrolijkheid weergeven als Turk (cfr ook zijn Clifton).

Niet voor niets is Robin Hoed jarenlang de populairste strip van het jeugdblad Kuifje geweest.

 

Los van de achtergrond echter, geplaatst tegenover het interlocktuele gepiel van plaatje B, is er toch geen twijfel mogelijk : A! :) :)

('t hoeft niet altijd kommer en droefenis zijn hé...)

Link naar reactie

Plaatje A is euhm... eentje zoals er veel zijn. Vreemd dat er toch nog vrij veel mensen voor stemmen.

Ik heb toch voor a gestemd. Beschouw mijn stem als proteststem omdat het oneerlijke concurrentie is; één plaatje tegenover een volledige pagina.

Dan zou je in principe de volledige gag van Robin Hoed moeten tonen.

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

I concur

Will still do. :)

 

Hopelijk gaat het niet te warrig zijn -mijn gekozen plaatjes hangen nauw samen met waarom ik graag strips lees en dat waarschijnlijk ook altijd graag zal doen.

Link naar reactie

Ik heb toch voor a gestemd. Beschouw mijn stem als proteststem omdat het oneerlijke concurrentie is; één plaatje tegenover een volledige pagina.

Dan zou je in principe de volledige gag van Robin Hoed moeten tonen.

Had voor mij niet uitgemaakt. Ook als er maar één plaatje van B was gekozen had ik nog daarvoor gestemd. Veel sfeervoller, veel mooier getekend.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...