Swagman Posted January 2, 2016 Posted January 2, 2016 ... Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
alexjodo Posted January 2, 2016 Posted January 2, 2016 Damn, veel te jong. Deelneming aan familie en vrienden. Quote
Olsimar Posted January 2, 2016 Posted January 2, 2016 Triest maar waar kennen we Filip van? (Domme vraag?) Quote
Suske Posted January 2, 2016 Posted January 2, 2016 Triest maar waar kennen we Filip van? (Domme vraag?) Ik heb het triestige nieuws gisteren vernomen toen ik op bezoek was bij een vriend van Filip. Ik kende hem niet, maar dat maakt eigenlijk niets uit; hij was een stripliefhebber zoals iedereen hier op de reep. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986
Yan Posted January 2, 2016 Posted January 2, 2016 Godver Filip, het is niet eerlijk, zo'n goedschikse immer lachende man. Ik ontmoette je op veel beurzen en telkens was de ontmoeting aangenaam. Je ging (schater)lachend door het leven. Ik ben er niet goed van verdomme. Mijn innige deelneming in de rouw van je familie en vrienden. Quote It could be worse, it could be raining !
Bonte Posted January 2, 2016 Posted January 2, 2016 Mijn innige deelneming aan familie en vrienden, veel te jong. Quote
bouwertje Posted January 3, 2016 Posted January 3, 2016 Mijn innige deelneming in de rouw van je familie en vrienden. Quote
devilcreator Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 spijtig om te horen. Was een aangename persoon om tegen te komen in de rij. Quote
Elvis Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Innige deelneming. Kende hem niet persoonlijk maar zag hem hier en daar op een beurs of stripwinkel. Quote
Rik Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Innige deelneming en veel sterkte voor de familie en vrienden. Quote Omnia mutantur nihil interit
Campesino Posted January 10, 2016 Posted January 10, 2016 Shit. Zoiets verwacht ik niet. Jong, altijd goedlachs met signeersessies. Spijtig. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !
Recommended Posts