Guest Kontiki Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Vanaf volgende week + ticket bij elke Humo. Quote Link to comment
lukoste Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Nergens anders verkrijgbaar...in het rood. Quote Link to comment
Tweetie Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Vanaf volgende week + ticket bij elke Humo. 2016-01-19-Humo.jpg 8,50 Euro is wel heel goedkoop Een vergelijkbare integrale is al gauw 25-35 Euro. Quote Link to comment
Kool Thing Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Welk formaat? Het lijkt me identiek te zijn als de blauwe box die enkele jaren geleden gedumpt werd door Roularta Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Gilles Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Nergens anders verkrijgbaar is half waar. Nu is deze box niet meer verkrijgbaar bij Het Laatste Nieuws (voor abonnees), in het najaar was dit wel het geval. Een medestripliefhebber heeft 'm zo aangekocht, en daardoor kan ik KT z'n stelling kracht bijzetten. Het is inderdaad quasi identiek aan die blauwe box. Wie ga ik hier nu weer zo ver moeten voor krijgen dat ik 'm kan bekomen? Quote Link to comment
Waldorf Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Wie ga ik hier nu weer zo ver moeten voor krijgen dat ik 'm kan bekomen? Mijn moeder heeft een abonnement. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Bonte Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Het lijkt me identiek te zijn als de blauwe box die enkele jaren geleden gedumpt werd door RoulartaDaar lijkt het inderdaad op, een iets kleiner formaat dus. Quote Link to comment
lukoste Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Ik zie ze hier wekelijks passeren: http://www.2dehands.be/markt/2/kuifje%20verzamelbox/? Quote Link to comment
Gilles Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Mijn moeder heeft een abonnement. Ga je ze zelf niet kopen? Het is best lichtelijk degoutant dat er blijkbaar mensen zijn die de box speciaal gekocht hebben bij hun abonnement van HLN om daarna te verpatsen op het internet. Enfin, zoiets is helaas schering en inslag tegenwoordig. 't Is te hopen dat ze ermee blijven zitten. Quote Link to comment
Zwendel Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Eigenlijk koop je die Kuifjes best als hardcover uit de jaren 50. Als je geen topkwailteit (beschadigingen etc) wil of eerste drukken zijn die eigenlijk niet zo duur. Ik heb er zo een aantal gewoon om te lezen. De leeservaring is onge-evenaard. De geur van dat papier alleen al is verslavend Quote Link to comment
Waldorf Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Ga je ze zelf niet kopen? Zot! Tuurlijk niet. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Recommended Posts