Peter Motte Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 Er wordt gewerkt aan een boek over Morris / Lucky Luke. Zoals we van dat soort boeken gewoon zijn, verwende snotters als we zijn, is het goed geïllustreerd - in de jaren zestig zouden we superlatieven te weinig hebben gehad - maar de meesten onder ons zullen vallen voor de verhalen over de beginjaren en ... de tekentechnieken van Morris. Bovendien staan er enkele interessante onthullingen in over censuur. Nee, ik denk niet dat je al weet waar ik het over heb. De waarheid zit soms in een klein zinnetje. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Beursganger Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 Ik heb hier de neiging om o v e r a l op te reageren - ook tot vervelens van mijzelf toe - maar hier kan ik werkelijk geen zinnig woord over zeggen. Wat een raar draadje. Waar gaat dit over? Quote Link to comment
Martin Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 Peter heeft misschien een vertaling gedaan voor dit boek? Als Lucky Luke fan ben ik nu ook wel benieuwd naar meer details betreffende dat boek. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Kristof Berte Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 Nee, ik denk niet dat je al weet waar ik het over heb. Daar heb je alvast gelijk in... Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Hardcover Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 Peter heeft misschien een vertaling gedaan voor dit boek? Als Lucky Luke fan ben ik nu ook wel benieuwd naar meer details betreffende dat boek. Misschien deze: Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
Elvis Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 Ha , zou leuk zijn ! Deze vandaag nog vastgepakt en bijna gekocht. Nog even afwachten dus . Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted June 11, 2016 Share Posted June 11, 2016 Je wachten wordt beloond want dat boek zal in oktober in vertaling verschijnen. 312 pagina's, 45 euro. Quote Link to comment
Peter Motte Posted June 11, 2016 Author Share Posted June 11, 2016 Hé, hoe weet jij dat? Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Guest Kontiki Posted June 11, 2016 Share Posted June 11, 2016 Ik heb redelijk wat contact met uitgevers, vertegenwoordigers, winkels en tekenaars want ik run een site over wat zij produceren. Quote Link to comment
Suske Posted June 11, 2016 Share Posted June 11, 2016 Je wachten wordt beloond want dat boek zal in oktober in vertaling verschijnen. 312 pagina's, 45 euro. 'Toevallig' net voor de boekenbeurs. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Peter Motte Posted June 11, 2016 Author Share Posted June 11, 2016 Dat is nu eenmaal het beste moment om een boek uit te brengen. Als je het niet dan doet, heb je een enorm probleem. Eigenlijk is het de boekenbeurs die 'toevallig' voor de eindejaarsperiode is. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
acor Posted June 11, 2016 Share Posted June 11, 2016 Ik heb redelijk wat contact met uitgevers, vertegenwoordigers, winkels en tekenaars want ik run een site over wat zij produceren. Schitterend! Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted June 11, 2016 Share Posted June 11, 2016 De Boekenbeurs is ook niet alles, hoor. November is de partymaand bij uitstek naar aanloop van de eindejaarsfeesten. Quote Link to comment
JPAR Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Haha als JPAR dit leest... Dan....... Quote Link to comment
wolfdebor Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Dat zou mooi zijn, zet m vast in mijn lijstje Quote Link to comment
Waldorf Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Hier komt hij ook op de verlanglijst. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest Kontiki Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Da's ijdele hoop. Quote Link to comment
Suske Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Misschien volgende keer gewoon gelijk zeggen wat je bedoelt Peter.. Hij zegt roze, maar bedoelt wit. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Recommended Posts