Ga naar inhoud

Humor In The Chocolate Bar...


niemand

Recommended Posts

geen waakhond meer nodig en stukken goedkoper dan een veiligheidscamera.

 

Ik ben ook lid van de facebookpagina taalvoutjes. Hilarisch wat je daar soms tegen komt.

Op de site van SOS (Signalering Onjuist Spatiegebruik) is ook veel onbedoelde taalhumor te vinden.

http://www.spatiegebruik.nl/index.php 

 

Door een verkeerd spatiegebruik kan iets een heel andere betekenis krijgen.

 

64850_432637350144656_1903140419_n.jpg

marcelherms.nl

Link naar reactie

Volgens mij is het echt.

Het meest hilarische dat ze gedaan hebben was in Knokke met de luchtbrug naar Engeland.

Heb je trouwens al naar DIW gekeken? Is zowat het beste wat er momenteel op tv is.

 

Even iets recht zetten.

Ik heb me deze week (euh) de hele week verdiept in DIW, ipv van nu en dan eens een stukje te zien.

En ja, ik moet toegeven : dat is een goed programma. Het beste vind ik nog steeds wat overdreven ;) maar aangezien ik op dit moment geen  andere programma's kijk die min of meer dit genre zijn, zal ik maar zeggen : ja, het beste in zijn genre, momenteel. :P

 

Maar ik beleef er dus ook veel plezier aan (zeker als ze een gast hebben zoals gisteren), en hartelijk om lachen waar nodig (maar ook plaatsvervangend beschaamd zijn als ze weer eens met piemels of zo afkomen, alleen maar om te choqueren ;) )

Link naar reactie
Gast Natte aap

Verkeerlichten zijn zo overrated.

 

https://www.youtube.com/watch?v=NX41Vzfda1Y

 

Toen ik vorig jaar met mijn vrouw naar Abidjan (ivoorkust) gegaan ben, heb ik daar ook in een huurauto rondgereden. Dat zag er inderdaad hetzelfde uit als hier. Soms waren er stoplichten en soms niet. Was toch best stresserend :)

Wat ook wel grappig was, is dat je dan met zijn vijftig voor een rood licht staat (waar ze dus dan wel voor wachten) een hele rij onordelijk door elkaar, langs links en rechts komen ze nog tot vooraan gewrongen. En van de milliseconde dat het licht op groen springt begint iedereen te claxoneren (toeteren) om door te rijden ... dus deed ik dat ook maar :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...