Ga naar inhoud

Humor In The Chocolate Bar...


niemand

Recommended Posts

Gast Natte aap

Ik begin me af te vragen of de mensen hier wel een fatsoenlijk idee hebben van wat een vagina juist is en hoe dat eruit ziet :P

 

Ik wacht op de eerste die de grap gaat maken dat jij het ons dan maar eens moet to ... oeps, maak ik 'm bijna zelf. Forget about it ;)

Link naar reactie

Ik begin me af te vragen of de mensen hier wel een fatsoenlijk idee hebben van wat een vagina juist is en hoe dat eruit ziet :P

 

De meeste mannen hier hebben dat al van dichter gezien dan hun eigen flieter, zou ik denken. I know I have.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Is dat echt? Of is dat een verborgen camera-truuk met een soort magnetisch veld.

 

natuurlijk is dat fake. Of dacht je dat je zo'n gigantische step forward in technologie zou ontdekken via een filmke op de reep? It's as fake as can be.

Op al die hoverboards dragen ze trouwens velcro banden om hun schoenen om dat gepimpte skateboard mee omhoog te nemen als ze zelf opgelift worden.

Fake!

Link naar reactie
Gast Natte aap

Je mag van mij streepjes zetten over de gevoelige delen.

 

bij mij zijn dat de onderarmen, van al dat typen op de bureau zijn ze wat gevoelig. Ik zal eens proberen met streepjes.

Link naar reactie

1 keer een beluga, in een aquarium in valencia gezien.

door zijn hoge voorhoofd kwam hij best intelligent over. ook het feit dat hij obsessief de hele tijd het zelfde rondje zwom, kwam op mij over alsof hij zich bewust was van zijn gevangenschap.

dus een dubbel gevoel erbij. prachtig om zo'n beest van dichtbij te kunnen bekijken. maar ook dat zonde dat hij daar rondzwom en niet ergens vrij.

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...