Ga naar inhoud

Humor In The Chocolate Bar...


niemand

Recommended Posts

Tuurlijk wel alleen je moet je wel voorbereiden. Neem bv pepperspray of een taser mee, heb je hem dan plat dan kan je op je gemak uitkiezen waar je hem gaat trappen (wel schoenen met stalen neuzen aantrekken)+

De fun is dan natuurlijk om zijn knieen kapot te trappen, kijken of ie dan nog zo stoer is. Bovendien zijn de straffen voor zoiets laag, kijk maar naar Badr Hari hier. 

 

Oké, als jij met je busje pepperspray naar Jake Ball toeloopt, ga ik in een stoeltje (biertje erbij) kijken hoe dat afloopt. Ik ben dan wel zo fair om je naaste familie te verwittigen in welk ziekenhuis je in stukjes ligt......

 

Jake Ball is die reus met baard en witte scrumcap. Vanaf 0:46 stoeit hij met vier fransen.....

 

Link naar reactie

Tja, iemand doorzeven met een automatisch wapen, dan is het einde verhaal dan kun je zo sterk zijn. Ik heb een paar keer rugbyers zien trainen in Engeland. Dat was nog niet eens het hoogste niveau maar die kerels zijn sterk, snel en kunnen incasseren, dat hou je niet voor mogelijk.

 

 

Overigens is Ball zeker niet mijn held, in het team van Wales zijn dat North en  Cuthbert, grote kerels, zeer snel en beresterk. 

 

Link naar reactie

Met een klein damespistooltje gaat het ook prima, even een schot in de onderbuik en ze gaan neer. Niet eens een automatisch wapen nodig. 

 

Ik heb vroeger ook gerugbyed of is het rugbied maar maakt niet uit. Helden heb ik nooit gehad, het beste is om in jezelf te geloven en niet in een ander.

 

In jezelf + pistool als ik je zo bezig hoor.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

En pepperspray, honkbalknuppels etc.

 

Mauser: uit zelfverdediging je weet maar nooit en mag ook tegenwoordig hier naar amerikaans model alleen daar heb je een claimcultuur en hier nier

Ok, zelfverdediging waarbij een vuurwapen aan te pas komt. ( en bezit ) Geen probleem. Maar zoals jij het omschreef is het alsof je problemen hebt met sportbeoefenaars uit het vechstsportmilieu en je bepaalde lieden wil omleggen...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...