Ga naar inhoud

Humor In The Chocolate Bar...


niemand

Recommended Posts

wow, cool, Joe cartoon, dat is lang geleden. In de tijd van supah fly was ik een regelmatig bezoeker van zijn site. Dan is dat om een of andere reden wel wat afgezwakt, maar ik betrap me er nog regelmatig op dat ik soms nog "who's your daddy" uitroep :D

leuk

Link naar reactie

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1409881299266707&set=a.1374397866148384.1073741828.100007345500466&type=1&theater&notif_t=photo_reply

 

ATTENTIE. HERHAALDE OPROEP. Stand: vier tekenaars hebben eten.

Actie donateurs loopt niet.
De tekenaars kunnen uiteraard niet zonder een maaltijd. We hebben een deal kunnen regelen met FCC. Onbeperkt eten met één consumptie voor tien euro.

Maar wij hebben geen budget. TRAKTEER de tekenaar. Tien euro en jij ontvangt album agent 327,toegangskaartje stiripmuseum en het blad Eppo.

 

1622693_1409881299266707_500309081_n.jpg

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

ik heb het niet helemaal gevolgd met die familienamen, maar ik hoorde daarjuist op de trein zeggen dat je blijkbaar automatisch twee achternamen krijgt bij geboorte. Ok. Da's inderdaad mega belangrijk. Ik hoop wel dat er iets geregeld is voor de volgende generaties. Anders lopen die met 4 achternamen.

Wendy Janssens-peeters krijgt een kind met Ludo Kerkhofs-Van quallie. Dan heet die kleine Dylan Kerkhofs-Van Quallie-Janssens-Peeters?

Stel je voor dat Boudewijn Van Sacksen-Coburg een kind zou krijgen met Marlène Wouters-D'Oplinter. Dat jong heeft het al aan zijn pan, de kleine Roderick.

Link naar reactie

Volgens het Spaanse systeem krijgen de kinderen de eerste achternaam van beide ouders. Dus als je standaard als eerste achternaam die van de vader kiest wijzigt er eigenlijk niets.

 

Als de eerste achternaam door de ouders vrij kan gekozen worden zit je met hetzelfde probleem als nu in geval van betwisting.

 

Veel herrie om niets dus. Zucht...

 

Edit: ik dacht ooit gelezen te hebben dat kinderen in Spanje als ze meerderjarig worden een van de twee namen kunnen kiezen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...