Ga naar inhoud

Humor In The Chocolate Bar...


niemand

Recommended Posts

Ik heb me blauw geërgerd aan dat gedoe met die familienamen. Ik ben helemaal voor de emancipatie van vrouwen, maar om een systeem dat al eeuwen bestaat dan helemaal om te gooien is te belachelijk voor woorden. Een moeder kan haar band met het kind niet loochenen, de vader erkent zijn kind door het zijn naam te geven. Nu hebben koppels gewoon iets bij om ruzie over te maken.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

  bg-page-l.giflogo_38.gif text-dat-verwacht.gifbg-page-r.gif           Kreta, Rhodos & Corfu aan de beste prijzen! griekseeilanden.png                       Beste vakantiefan, Snuif de Romeinse cultuur op! Bezoek deze zomer het veelzijdige Kreta, het bruisende Rhodos of het groene Corfu!

Deze Griekse eilanden staan garant voor een onvergetelijke zonvakantie zonder zorgen!

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

dit zat net in mijn mailbox. Ik ben nog nooit in Griekenland geweest eerlijk gezegd, maar om nu naar ginder te gaan voor de romeinse cultuur ...

 

Doet me denken aan die foto op internet van zo'n grafitti.

Alle Turken terug naar Marokko (of omgekeerd, kweet niet meer)

Link naar reactie

Ze zijn daar toch allemaal een beetje van dezelfde stamboom: frauderende, sterk gesticulerende latijnse opgewonden standjes die denken dat ze heel apart zijn maar toch allemaal dezelfde koffie, kebab of giros vreten.

 

zo, je lijkt Kudos of Bonte wel ;p

Link naar reactie

Het was maar een grapje met een serieuze grondtoon. Een griek drinkt griekse koffie en een turk turkse koffie. Exact hetzelfde maar zeg dat niet want dan worden ze boos !

 

ik vatte 'm wel hoor :)

 

ze hebben allebei de baklava uitgevonden, de feta kaas is van hen en wat de grieken ouzo noemen, noemen de turken raki :)

Link naar reactie
Gast Natte aap

ik had de reclame boodschap op het einde nog niet gezien.

dat was eraf geknipt in het programma waar in ik dit filmpje zag.

dat is het minste stukje...

 

nee hoor, hij is leuk als geparodieerde reclamespot.

Wel een beetje mislukt als echte reclamespot want nu bevestig je aan de consument het idee dat je van bonen scheten moet laten. Iets waar mee je jouw product toch niet wil vereenzelvigen. Dus het lijkt me eerder een parodie te zijn, dan een echte.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...