Yncke Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A bazarov B Ik vind deze fantastisch! Emotie in eenvoud. knobbel yncke.be Link to comment
Rik Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 A voor mij. 2 Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Timhardt Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 A vind ik 1 van de beste covers totnogtoe. het suggereert avontuur, spanning. Link to comment
Daan Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 B voor mij. Alle covers van Alleen zijn sterk vormgegeven met die witte achtergrond. Dit is idd een van de mooiste. Met Donjon heb ik niet veel. Zoals het zich laat aanzien is deze Donjon-cover gelijk ook het mooiste plaatje van het hele boek. Ik vind dat altijd nogal fnuikend voor de beleving van de strip. De cover als mooiste plaatje? Gebeurt te vaak volgens mij. B dus! Link to comment
gedo Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 A, maar beide niets voor mij Link to comment
Waldorf Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 Ik denk B. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest bazarov Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Ik heb deze cover ingediend omdat ik het een mooie cover vind (ziehier, logica ). Het is een mooie sfeervolle tekening die me meteen intrigeerde -precies wat een cover moet doen, de lezer nieuwsgierig maken. Verder vind ik het verschil tussen de voor- en achtergrond knap gedaan. De ene is donker en realistisch, de andere vrolijk gekleurd, meer gestileerd en sprookjesachtig. Link to comment
Timhardt Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 A, maar beide niets voor mij waarom niet? de hoodreeks van donjon is zeer goed hoor! Link to comment
Recommended Posts