nobody Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Tweede ronde. Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A The Spirit - Will Eisner: een prachtige sfeervolle plaat die je meteen het verhaal intrekt. Dr. Benway B Ik wil in ieder geval ook een pagina van Alex Ross toevoegen, omdat die zo levensecht een fantasiewereld neerzetten. Zeg maar de Norman Rockwell van de comics wereld. Tweetie
Rik Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Het uitzicht op het kruis van de superheld spreekt mij niet zo aan. Ik ga liever voor de klassieke Spirit van Will Eisner. Omnia mutantur nihil interit
SPeeDy Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 De uitleg bij plaat A is helemaal correct. B doet me niks helaas. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Guest esteban² (als gast) Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Ik volg tweetie. Voor mij is A geen concurrentie, de vote gaat naar B.
Fonske Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Dat wordt A met die prachtige sfeervolle schaduwen, sowieso is Eisner een uitstekende tekenaar van het weergeven druipende regen in nachtelijke sferen. Een ware kunstenaar als het gaat om het ware leven te tonen in stripvorm. B best goed gedaan hoor, maar voor mij komt het te computerachtig over. Het zijn natuurlijk ook twee totale verschillende pagina's qua kleursetting. De een somber griezelig en de ander vrolijk licht.
Dr. Benway Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 A: zo vertel je een verhaal! marcelherms.nl
sanderg Posted January 14, 2018 Posted January 14, 2018 Met name het bovenste deel van de pagina A doet t m voor mij- prachtige plaat! B is voor mij teveel kitsch https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Waldorf Posted January 15, 2018 Posted January 15, 2018 The Spirit! Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Recommended Posts