nobody Posted January 19, 2018 Share Posted January 19, 2018 Derde ronde. Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Neil Gaiman is een van de beste schrijvers die er is. Dit is de sleutelscene uit Death: de tijd van je leven. Een scene met enkele van de grote themas: plicht, opoffering, leven en dood. Alvie was gevallen en was toen dood. Even werd dat uitgesteld maar dat was maar voor even. Zo was de afspraak. En nu staat de groep in een halfdonkere overgang tussen leven en dood. Iemand moet er mee. En Boris offert zich op. De twee groepen scheiden zich. Langzaam zien we hoe Boris meegaat, het eeuwige duister in. En als de groep weer terug is, zien ze dat het geen droom was. Fraai in beeld gebracht door Chris Bachalo. Grotere close-ups voor degene die mag blijven leven en degene die dood is. Mooie fade out van Boris en death die die overlevenden en de lezer aankijken. Tweetie B Een plaat uit de reeks Peter Pan van Loisel, uit de zwart-wit luxe-integrale. De actie van de krokodil, 4 kaders die een fractie van een seconde samenvatten. Weergaloos. Wel een vrij slechte foto, maar ik wil het boek niet teveel plooien Kristof Berte Link to comment
Waldorf Posted January 23, 2018 Share Posted January 23, 2018 Ik ga voor de 'croc'. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Kool Thing Posted January 23, 2018 Share Posted January 23, 2018 Absoluut Loisel. Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
esteban² Posted January 23, 2018 Share Posted January 23, 2018 Second that. Ook al hoort er voor mij kleur bij die strip. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Rik Posted January 23, 2018 Share Posted January 23, 2018 Slechte afbeelding maar zonder meer Loisel. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted January 23, 2018 Share Posted January 23, 2018 Hier ook Loisel. Link to comment
SPeeDy Posted January 23, 2018 Share Posted January 23, 2018 Idem, hoewel ik de Death-plaat zeker ook kan appreciëren. Maar Loisel steekt er hier bovenuit. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Recommended Posts