Yan Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 1 uur terug, Mr.EGO zei: Ik zou er dan ook liever voor kiezen dat de tekenaars buiten zouden zitten ipv binnen in benauwde donkere ruimtes, bovendien kunnen dan dagjesmensen, toeristen en shoppubliek hun ook zien tekenen.... Ik zit buiten Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
AHMO Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Ik hoop dat Meinder Buynink buiten zit Ik had beloofd om samen met hem een St.Pannekoekbier te drinken Die ik trouwens op de DCC had gekocht Quote Link to comment
linthout Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 3 uren geleden, Lecram zei: In de volle zon, een slokje water voor iedere dedie...... Je komt toch niet naar Gouda om Belgisch bier te drinken...hahaha......Urbanus bier moet je hebben....en een stroopwafel Heineken smaakt naar kattenpis vind ik. Quote Link to comment
AHMO Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 ik vind eigenlijk dat alle pilsener bieren naar kattenpis smaakt. Maar dat Goudsstripbier wat voor soort bier is dat? Ik kan het namelijk nergens terug vinden. Quote Link to comment
Lecram Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 49 minuten geleden, linthout zei: Heineken smaakt naar kattenpis vind ik. "Beer for a pussy" dus..... Quote Link to comment
marioboon Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 8 uren geleden, linthout zei: Heineken smaakt naar kattenpis vind ik. Dat wilt zeggen dat je al kattenpis gedronken hebt... Quote Link to comment
Tweetie Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 9 uren geleden, AHMO zei: ik vind eigenlijk dat alle pilsener bieren naar kattenpis smaakt. Maar dat Goudsstripbier wat voor soort bier is dat? Ik kan het namelijk nergens terug vinden. Voor de jaren 2015 tm 2017 kwam het bier van Hof ten Dormaal af, waarschijnlijk is dat dit jaar ook zo. Quote Link to comment
linthout Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 9 uren geleden, marioboon zei: Dat wilt zeggen dat je al kattenpis gedronken hebt... Iedereen drinkt toch al een keer kattenpis... Stel je voor... Je bent zat, ligt met je mond open en je tong uit je mond in de zetel... Wat doet de kat? Juist! Die komt boven jou staan en pist in je mond! Vraag het maar aan de Freak Brothers! Die kunnen daarvan meespreken! (een van de beste strips ooit gemaakt trouwens, de Freak Brothers) Quote Link to comment
Hollywood Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 Ik kijk er alvast naar uit, eerste keer naar een nederlandse beurs Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood Link to comment
klarelijn Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 Op 1-5-2018 om 18:03, Lecram zei: nemen mee 18+ boekjes donald duck jaargangen en oude losse ducks Ben benieuwd naar die 18+ Ducks... Quote Link to comment
Lecram Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 57 minuten geleden, klarelijn zei: Ben benieuwd naar die 18+ Ducks en dat je Ducks los liggen is niet nieuw; jaag je er toch een nietje in😁 Dat is niet mijn citaat, maar die van tuinman.....voor de duidelijkheid Quote Link to comment
Tweetie Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Eens een keer schitterend weer en geen regen. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Top weer ,aanbod best heel redelijk van alles wat ,ook leuke veiling . Niks geklagen? Altijd maar wil de positieve vibe vast houden Quote Link to comment
Spawn999 Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Ook zondag nog even langs gefietst. Weinig comics, maar dat was te verwachten. Toch nog wat boekjes gescoord. Een leuke opzet, volgend jaar weer Quote Tumblr Link to comment
AHMO Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Quote Het blijft, vooral met mooi weer, een leuke gezellige beurs. Jammer was de stadhuis niet meer beschikbaar was. Ik had vroeger meer het gevoel dat de tekenaars een onderdeel waren van de beurs Quote Link to comment
Yan Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 8 uren geleden, AHMO zei: Sommige van ons waren dat wel, want met een paar zaten we gewoon buiten op de markt (Robert, Hennie, Patrick, ondergetekende, ... ) Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
AHMO Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 Klolpt! Robert heeft dat op het laatste moment dat zelf geregeld Quote Link to comment
Deweb Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 Goed weer, veel zichtbare bezoekers vanuit alle leeftijden (hopelijk ook kopers), goede sfeer en de nieuwe 2e locatie voor tekenaars is goed gevonden. Enig nadeel? Toch veel bananendozen zonder sortering. Nu begrijp ik de gedachte daarachter wel, maar het is jammer. Maar al bij al was het weer eens leuk om op een beurs te zijn :-) . En Gouda is sowieso altijd fijn. Quote Link to comment
marioboon Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 't Was een mooie beurs. Alleen die nieuwe plek boven het restaurant is toch niet ideaal (niet dat ik niet goed verdiend heb, daar niet van) maar voor de verloop van potentiële bezoekers. Nu, de echte liefhebbers waren er wel. Quote Link to comment
dutch lines Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 9 uren geleden, marioboon zei: Alleen die nieuwe plek boven het restaurant is toch niet ideaal (niet dat ik niet goed verdiend heb, daar niet van) maar voor de verloop van potentiële bezoekers. Ik vond het slecht aangegeven waar de tekenaars zaten. Familie van mij, Goudenaars, waren op de markt gaan kijken maar wisten niet dat er ook nog tekenaars in twee restaurants verstopt zaten. De opstelling in de restaurants was ook niet ideaal. Sommige tekenaars zaten aan een tafel van 1m x 1m, tussen andere tafeltjes in. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Tweetie Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 8 uren geleden, Michel zei: Ik vond het slecht aangegeven waar de tekenaars zaten. Familie van mij, Goudenaars, waren op de markt gaan kijken maar wisten niet dat er ook nog tekenaars in twee restaurants verstopt zaten. De opstelling in de restaurants was ook niet ideaal. Sommige tekenaars zaten aan een tafel van 1m x 1m, tussen andere tafeltjes in. Het was redelijk aangegeven, maar desondanks moeilijk te vinden. Je moet om te beginnen weten dat je ook naar de tekenaars moet zoeken. Alleen de lokatie onder het stadhuis ligt voor de hand, de rest is een kwestie van zoeken als je weet dat ze er zijn. Als de organisatie van te voren zeker wist wat het weer zou doen, zouden marktkramen beter zijn. Quote Link to comment
linthout Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 Er hing een groot bord boven dat restaurant, perfect te zien vanop de markt! :-) Ik was uitermate tevreden van de ontvangst en mijn bezoek aan Gouda. Quote Link to comment
Lecram Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 Op 15-5-2018 om 18:14, linthout zei: Ik was uitermate tevreden van de ontvangst en mijn bezoek aan Gouda. Das ook niet vreemd, gezien het gezelschap op het terras...... Quote Link to comment
Sssneraul Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 30 minuten geleden, Lecram zei: Das ook niet vreemd, gezien het gezelschap op het terras...... Het was er prima vertoeven. Maar zo te horen zal dit jaar ook wel alles mee. Niet alleen de organisatie had weer zijn best gedaan.... Dat zonnetje .... Heerlijk... Straalde uit op elk humeur Quote Link to comment
linthout Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 51 minuten geleden, Lecram zei: Das ook niet vreemd, gezien het gezelschap op het terras...... Je zegt het! Quote Link to comment
Tweetie Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 46 minuten geleden, Sssneraul zei: Het was er prima vertoeven. Maar zo te horen zal dit jaar ook wel alles mee. Niet alleen de organisatie had weer zijn best gedaan.... Dat zonnetje .... Heerlijk... Straalde uit op elk humeur Met mooi weer is een buitenbeurs al gauw goed. En het was lekker warm en zonnig. Quote Link to comment
nonkel Fillemon Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Is dit bier met urbanusetiket te verkrijgen vanuit België? Ik ben urbanusverzamelaar en lees hier nu pas over. Quote Link to comment
dutch lines Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 1 uur terug, nonkel Fillemon zei: Is dit bier met urbanusetiket te verkrijgen vanuit België? Ik ben urbanusverzamelaar en lees hier nu pas over. Je kan het beste contact opnemen met de organisatie denk ik: https://stripsopdemarkt.com/contact-form/index.php Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
linthout Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Er waren nog een paar dingetjes verschenen rond mijn strip. Zeer goed gedrukt allemaal. Quote Link to comment
Lecram Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 1 uur geleden, nonkel Fillemon zei: Is dit bier met urbanusetiket te verkrijgen vanuit België? Ik ben urbanusverzamelaar en lees hier nu pas over. Willy heeft alles opgedronken. Quote Link to comment
nonkel Fillemon Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 Willy, kan ik nog aan deze items aangeraken? Quote Link to comment
AHMO Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 Moet je even Teus mailen. Hij was één van de organisatoren van de Beurs info@stripsopdemarkt.com ze hebben ook een winkel op Catawiki https://www.catawiki.nl/shops/stripsopdemarkt Maar daar staat de posters en de bier nog niet bij Quote Link to comment
Campesino Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 Er waren geloof ik ook 2 ansicht kaarten. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Tweetie Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 Er zijn twee prenten gemaakt van dezelfde tekening als die voor de etiketten is gebruikt: https://www.catawiki.nl/catalogus/strip-ex-libris-en-prenten/soorten/prent/7240081-gouds-stripbier?area=8eb0d2a52ebd8e23ee65514a77ae7b71a1ba6d89 Quote Link to comment
linthout Posted June 23, 2018 Share Posted June 23, 2018 Er zijn twee verschillende prenten. Quote Link to comment
Recommended Posts