Ga naar inhoud

T-shirt


Recommended Posts

Ik heb een t-shirt met deze print. Elk potlood staat voor een superheld, supervillain of stripfiguur. Er staan er in totaal 20 (of 21, als je de laatste als 2 telt) op. De meeste herken ik wel, maar enkele blijven een raadsel. Welke stripkenner vult de gaten in? (Voor de fun heb ik degene die ik herken nog niet ingevuld). 

 

pampling-creation-de-gonenlisalih.thumb.jpg.41d0ca9626b09118df2e2de4208e6a65.jpg

 

Edit: omdat ik al een tijdje zoek: de eerste die ze allemaal heeft, wint een originele tekening :)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
1 uur terug, Ambreville zei:

Superman Daredevil Hulk Vision Scarlet Witch captain Marvel

 wolverine spiderman mister fantastic torch obelix batman ghost rider

 iceman mister fantastic deadman thing captain america ?  ?, 

Veel goede, maar ook enkele fout. 

 

Superman - Deadpool - Hulk - Flash- Joker - Swamp Thing - Invisible girl 

Wolverine - Spiderman - Mr fantastic #1 - Torch - Obelix - Batman - Ghost rider

Moon Knight - Mr Fantastic Pt2 - Venom- Thing - Captain america - Rohrschach - Power Ranger Orange

 

Ik twijfel eigenlijk alleen over de laatste.... Power Ranger Orange? Sasquatch? BB-8?

Link naar reactie
37 minuten geleden, Tweetie zei:

Veel goede, maar ook enkele fout. 

 

Superman - Deadpool - Hulk - Flash- Joker - Swamp Thing - Invisible girl 

Wolverine - Spiderman - Mr fantastic #1 - Torch - Obelix - Batman - Ghost rider

Moon Knight - Mr Fantastic Pt2 - Venom- Thing - Captain america - Rohrschach - Power Ranger Orange

 

Ik twijfel eigenlijk alleen over de laatste.... Power Ranger Orange? Sasquatch? BB-8?

 

De laatste c3po en r2d2?

Link naar reactie
14 uren geleden, Martin zei:

Waar kan ik dit T-shirt bestellen?

Mijn ouders hebben die eens meegenomen uit Spanje, zal wel online te bestellen zijn ergens veronderstel ik.

 

14 uren geleden, fazerco zei:

 

De laatste c3po en r2d2?

 

Ik dacht aan Kuifje en Bobby in feite. Die passen natuurlijk niet echt binnen het thema, langs de andere kant duikt Obelix ook plots op.

 

Volgens mij komt Tweetie het dichtst in de buurt, maar tis ook nog niet volledig juist. Rorschach staat alleszins op de verkeerde plek.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
3 uren geleden, Kristof Berte zei:

Ik dacht aan Kuifje en Bobby in feite. Die passen natuurlijk niet echt binnen het thema, langs de andere kant duikt Obelix ook plots op.

Volgens mij komt Tweetie het dichtst in de buurt, maar tis ook nog niet volledig juist. Rorschach staat alleszins op de verkeerde plek.

Als je buiten het  superheldenkader gaat denken, heb je iets meer keuze. 

Bij de laatste zou ik dan voor Calvin en hobbes gaan  vanwege het oranje, al mis ik de tijgerstrepen.

 

Link naar reactie

Even bijgesteld dan:

Superman - Deadpool - Hulk - Flash- Joker - Swamp Thing - Invisible girl 

Wolverine - Spiderman - Mr fantastic #1 - Torch - Obelix - Batman - Ghost rider

Moon Knight - Mr Fantastic Pt2 -Rohrschach- Thing - Captain america - Marv (Sin city) - Kuifje en Bobby op de maan

 

Die ene is denk ik toch Rohrschach en niet Venom.

Link naar reactie
12 uren geleden, Tweetie zei:

Even bijgesteld dan:

Superman - Deadpool - Hulk - Flash- Joker - Swamp Thing - Invisible girl 

Wolverine - Spiderman - Mr fantastic #1 - Torch - Obelix - Batman - Ghost rider

Moon Knight - Mr Fantastic Pt2 -Rohrschach- Thing - Captain america - Marv (Sin city) - Kuifje en Bobby op de maan

 

Die ene is denk ik toch Rohrschach en niet Venom.

Ik denk het ook. Dus hebben we een winnaar! Thanks iedereen om mee te raden. Mijn zoontje gaat blij zijn dat ik ze nu allemaal kan benoemen :)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...