Yncke Posted January 11, 2020 Share Posted January 11, 2020 Tweede ronde. Welke van deze twee uitvindingen vind jij de 'vernuftigste'? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar uitvinding zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A De teletijdmachine van Barabas. Steeds beter geworden doorheen de geschiedenis. Acor B De Graaf van Rommelgem, Wat die man met paddo's kan..... Willem yncke.be Link to comment
esteban² Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 Tjah, in de stripwereld beschouw ik de teletijdmachine van Barabas zowat als dé uitvinding der uitvindingen. En het leverde tal van geweldige avonturen op. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Bonte Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 De paddestoelen zijn artistiek mooier maar ik heb teveel plezier gehad aan de teletijdmachine en tijdreis-theorieën uitwerken is een hobby van me. De teletijdmachine dus. Link to comment
TDPB Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 Een machine waarmee je beelden uit het verleden kan oproepen én naar een willekeurig punt in de tijd reizen (maar toch vooral het verleden) zonder dat de handelingen in het verleden enige invloed hebben op de toekomst tegenover een slaapmiddel. De keuze lijkt me vlug gemaakt. Link to comment
Aleksandr Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 ai, jullie spelen het wel hard de technologie tegen de groene wereld van Moeder Natuur (wat die man met paddo's-zonder-champagne kan...) maar toch, ik was liever mijn schoonmoeder nooit tegengekomen, en dus... Link to comment
Zwendel Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 Veel sympathie voor Rommelgem, maar de teletijdmachine is een echt killer machine. Link to comment
Ambreville Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 Ik denk dat de teletijdmachine weinig tegenstand gaat vinden en de finale gaat winnen. Link to comment
Recommended Posts