Ga naar inhoud

Inktober 2020!


Lav

Recommended Posts

Gaan er tekenaars hier meedoen aan inktober? Er gaat wel wat de ronde (bvb op twitter) over hoe de officiële maker van inktober nogal wat geplagieerd heeft bij het boek dat hij recent heeft uitgebracht dus ik zie regelmatige verschillende alternatieten op inktober passeren. 

 

Ik zal de verschillende lijstjes hier posten en misschien kunnen we eventueel hier een algemene inktober thread van maken?  Iedereen kiest zelf welke lijst ze willen volgen? :)

2020promptlist.jpg

Screenshot_20200916-141814__01__01.jpg

20200919_225102.jpg

20200908_235458.jpg

Link naar reactie

Ik vind het juist mooi om alle verschillende interpretaties rond 1 woord te zien. Dus daarom een beetje spijtig dat er nu zoveel lijstjes in omloop zijn.

Bij de tweede van de "officiele" lijst moest ik al eens googelen: wisp. Een klein beetje (of Wireless Internet service provider, als je dat liever uitbeeldt...).

Ik ga waarschijnlijk hier en daar maar inpikken, wanneer ik tijd en zin heb.

Link naar reactie
Op 25/9/2020 om 15:21, dirk (monsieur toupet) zei:

Bij de tweede van de "officiele" lijst moest ik al eens googelen: wisp.

 

Een woordenboek werk een stuk beter!

Uit Longman:

 

  • 1 noun: 1 a small handful of hay, straw, etc; esp, chiefly Br a twisted or plaited wad of hay or straw (e g for grooming horses) 2a a thin insubstantial strand, streak, or fragment <a ~ of smoke> <a ~of hair> 2b something frail, slight or fleeting <a ~ of a girl> <a ~ of a smile> 3a flock of (game) birds (e g snipe)
  • 2 verb: 1 to roll into a wisp 2a to make wisps of <a cigarette ~ing smoke - Raymond Chandler> 2b to cover with wisps <mist ~ing the sky above the fens> 3 chiefly Br to groom with a wisp ~ vi to emerge or drift in wisps <her hair began to ~ into her eyes - Mary Manning>

Je kunt er dus inderdaad alle kanten mee op!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...