Ga naar inhoud

Verkoopcijfers


kbellon

Recommended Posts

Heeft er iemand een idee of er ergens een bron is waar je kan zien in welke aantallen de strips die uitkomen worden verkocht, of eventueel slechts info over het oplage aantal.

Vind dat altijd wel interessant om te zien welke strips het goed doen/minder goed doen op de Nederlandstalige markt.

 

Ik meende mij vroeger een verkoop top 10 op stripspeciaalzaak te herinneren, maar deze is precies weg.

Ik ben dus op zoek naar iets in die trend of indien het bestaat zelfs uitgebreider.

 

Iemand die hier kennis van heeft? :D 

Link naar reactie
22 uren geleden, kbellon zei:

Heeft er iemand een idee of er ergens een bron is waar je kan zien in welke aantallen de strips die uitkomen worden verkocht, of eventueel slechts info over het oplage aantal.

Vind dat altijd wel interessant om te zien welke strips het goed doen/minder goed doen op de Nederlandstalige markt.

 

Ik meende mij vroeger een verkoop top 10 op stripspeciaalzaak te herinneren, maar deze is precies weg.

Ik ben dus op zoek naar iets in die trend of indien het bestaat zelfs uitgebreider.

 

Iemand die hier kennis van heeft? :D 

 

Die cijfers zijn niet voorhanden in het nederlandstalige taalgebied. De cijfers die vroeger op de SSZ.be stonden, kwamen van boek.be maar dat zijn cijfers zonder de verkopen van de stripwinkels... 

 

1x per jaar maakt de SSZ.be een groot artikel over de verkopen bij de Fransen, maar ik dacht dat de Fransman die al die info verzamelde ermee gestopt was. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Die rapporten doen ze geloof ik nog wel hoor. Is een jaarraporten over aantal verschillende strips dat werden uitgegeven gedurende dat jaar. Niet verbonden met de verkoopcijfers (die andere link met top 10 natuurlijk wel ;) ).

Maar ik denk dat we over een dikke anderhalve maand wel weer zo een jaarlijks rapport kunnen verwachten :D 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...