Yncke Posted December 4, 2020 Posted December 4, 2020 Tweede ronde. Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...? Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Talloze landschappen in de Cyclus van Cyann. Bourgeon heeft hier geen wereld maar een gans universum gecreëerd. Het niet-vertaalde Clé des confins biedt daar een boeiende inkijk op. Dit landschap uit deel 3 is uiterst gedetailleerd weergegeven, je waant je zo in een kassakraker à la LOTR of Star Wars als het een film moest zijn. SPeeDy B het zicht op Eckmül in de Troy-reeksen cinco yncke.be
sanderg Posted December 25, 2020 Posted December 25, 2020 A B is voor mij toch wat te computergekleurd.. https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
cinco Posted December 25, 2020 Posted December 25, 2020 Nog even als aanvullende info: hier is de iets grotere scan van Captivant voor B. En hier een foto van de tekening in het album. (Lanfeust Odyssey. Het Raadsel Goud-Azuur 1. Pagina 14-15)
Rik Posted December 25, 2020 Posted December 25, 2020 Het zijn voor mij 2 gelijksoortige en gelijkwaardige landschappen. A oogt wat mij betreft net iets interessanter. Ik ga dus voor A. Omnia mutantur nihil interit
kbellon Posted December 25, 2020 Posted December 25, 2020 Gelijkaardige prenten. Maar in A gebeurt meer en valt er meer te ontdekken. Wel fan van de manier waarop de zon zichtbaar is in het water van B.
cinco Posted December 25, 2020 Posted December 25, 2020 Maar voel toch die gloed van al die gebundelde wijsheid die afstraalt van de majestueuze universiteit van Eckmül!
esteban² Posted December 26, 2020 Posted December 26, 2020 Toch wel A, een tekening met veel meer diepte waarin een pak meer te ontdekken valt. De inkleuring van B is wel een positieve vermelding waard. (edit: ik zie nu dat kbellon haast exact hetzelfde zei ) STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Recommended Posts