kbellon Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 Strips verzamelen is voor mij in de eerste plek toch vooral om ze te lezen Indien ik ze niet goed vind, ga ik ook de rest niet meer verzamelen puur voor het verzamelplezier. Maar als er een reeks is die je graag leest, dan is het een heel leuk moment wanneer je de laatste delen ervan op de kop kunt tikken! Das dan weer de verzamelkant die naar boven komt. Ach, beiden zijn heel fijn Quote Link to comment
sjaakie Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 Zeker het leesplezier. Stop net zo makkelijk met een reeks als dat ik ermee begin. En als ik verwacht het bij 1 leesbeurt te houden gaat een album zo weer naar iemand waarvan ik hoop dat die het verhaal leuk vind. Quote Link to comment
Tanuki Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 Lezen, maar ook en vooral het herlezen. Quote Link to comment
Hamirubi Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 @cinco: niet te voortvarend wezen! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
cinco Posted January 3, 2021 Author Share Posted January 3, 2021 19 minuten geleden, Hamirubi zei: @cinco: niet te voortvarend wezen! Maar nu met een meerkeuzevraag! Quote Link to comment
Hamirubi Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 Mèh! Mods, roep die man een halt toe! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
cinco Posted January 3, 2021 Author Share Posted January 3, 2021 2 minuten geleden, Hamirubi zei: Mèh! Mods, roep die man een halt toe! Quote Link to comment
Hamirubi Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 Zo kan het niet langer. Mijne heren, mijne dames, ik ga naar Brussel! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Peter Motte Posted January 4, 2021 Share Posted January 4, 2021 Bij mij komt het in de eerste plaats aan op het lezen, maar als een serie me te pakken heeft, ontworstel ik me moeilijk. Ik heb nu eenmaal ook graag dat iets "af" is, en daardoor wens ik dan volledigheid. Dom, eigenlijk, maar ik kan geen halfafgewerkt werk uitstaan. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts