Ga naar inhoud

Welke strips heb je onlgangs gekocht die je (bijna) zeker weer van de hand zal doen?


Recommended Posts

5 uren geleden, Lamme Goedzak zei:

Ik koop al eens strips die ik achteraf weer verkoop omdat ze me echt niks doen. Is dit herkenbaar?

(Dit is geen verkooptopic)

 

Om er enkele te noemen:

Sammy integraal

Chick Bill integraal

Bakelandt integraal (hoewel ik hier nog over twijfel)

 

Allen gekocht uit nostalgie omdat ik ze vroeger graag las maar man wat raak ik er nu moeilijk door.

Ja, ergens is dit wel logisch, de intentie om iets te lezen op middelbare leeftijd wat je vroeger zo leuk vond

verandert natuurlijk ook met de jaren, zie het als een mooie terugblik op de verwondering van de persoon

die je ooit was.

 

Link naar reactie
9 uren geleden, Lamme Goedzak zei:

Ik koop al eens strips die ik achteraf weer verkoop omdat ze me echt niks doen. Is dit herkenbaar?

 

Niet echt. Ik verkoop uit plaatsgebrek.

Maar eerlijk gezegd is de keuze van wat ik wel en niet verkoop (of wil verkopen) totaal onlogisch.

Link naar reactie
23 uren geleden, cinco zei:

 

Heb je daar een voorbeeld van?

 

Alles popelt gewoon door elkaar.

Soms doe ik goeie strips weg omdat ik ze gewoon een hele tijd niet meer gelezen heb en houd ik strips van een middelmatige kwaliteit

op andere momenten Koop ik een hele reeks en afloop van tijd doet hij toch van de hand

Nou ja er is gewoon geen lijn in

Link naar reactie
1 minuut geleden, Peter Motte zei:

 

Alles popelt gewoon door elkaar.

Soms doe ik goeie strips weg omdat ik ze gewoon een hele tijd niet meer gelezen heb en houd ik strips van een middelmatige kwaliteit

op andere momenten Koop ik een hele reeks en afloop van tijd doet hij toch van de hand

Nou ja er is gewoon geen lijn in

 

En heb je dan ook al strips die je verkocht hebt opnieuw gekocht?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...