Jump to content

Skyward

Recommended Posts

• 8 months later...
Posted

Ik kon niet meer op de naam van deze serie komen in de stripwinkel, omschreef de reeks (van de zwaartekracht die weg is en een omgekeerd zwevend meisje op de cover) maar daar ging ook geen belletje rinkelen.

Posted
41 minuten geleden, Retardi zei:

Heb je hem gekocht?

Nee nog niet, net om die reden dat ik in de winkel niet op de naam kon komen en ik wist ook niet meer dat-ie door Image werd uitgebracht.

Posted
2 minuten geleden, Retardi zei:

Er is wel een mooie hardcover met de complete serie. Niet duur! 

Ja, als die er ligt kan ik die beter nemen.

Ik zal checken de volgende keer dat ik er kom.

Posted
9 uren geleden, cinco zei:

Ja, interessant. Maar ik en online strips bestellen... dat is qua staat van levering nog niet vaak perfect verlopen.

Tja, je scheert het dan ook allemaal over dezelfde kam. Voor veel uitgaven is Chris niet meer zo "cheap", maar qua verpakking en service zit bij hem wel goed. 

Posted
4 uren geleden, Gilles zei:

Tja, je scheert het dan ook allemaal over dezelfde kam. Voor veel uitgaven is Chris niet meer zo "cheap", maar qua verpakking en service zit bij hem wel goed. 

Het is dat het soms ook aan de fase tussen verzender en ontvanger ligt, iets waar beide partijen niets aan kunnen doen.

Posted
14 minuten geleden, cinco zei:

Het is dat het soms ook aan de fase tussen verzender en ontvanger ligt, iets waar beide partijen niets aan kunnen doen.

Dan moet je aan de verkoper vragen om een klacht neer te leggen tegen de verzender. Bij bedrijven zoals Cheap-comics en Archonia kun je daar vertrouwen in hebben. Vooral Archonia is niet de goedkoopste, maar ze doen er wel alles aan om hun klanten tevreden te stellen. Ze moeten het ook hebben van een tevreden publiek dat online koopt, dan is zoiets een prioriteit.