alexmarvel Posted April 1, 2021 Posted April 1, 2021 bedoel je deze? das geen europese strip toch? de comic hieronder vind ik in ieder geval wel leuk Quote
Timhardt Posted April 1, 2021 Author Posted April 1, 2021 die, ja, daar is een mooie HC van momenteel (complete serie) en de titel was al eerder blijven hangen. Wel nog geen pagina gelezen. Quote
Bart 01 Posted April 2, 2021 Posted April 2, 2021 Ziet er leuk uit, had de covers al opgemerkt in het verleden. Nu ik weet dat de serie volledig is, ga ik de HC bestellen. Previews zien er dik ok uit. Quote
Ambreville Posted April 2, 2021 Posted April 2, 2021 Afgehaakt na een deel of vier. Wel een leuke McGuffin, maar ze konden er niet goed mee weg geraken. Quote
Ambreville Posted April 2, 2021 Posted April 2, 2021 Op een dag is er geen zwaartekracht meer... Quote
cinco Posted December 3, 2021 Posted December 3, 2021 Ik kon niet meer op de naam van deze serie komen in de stripwinkel, omschreef de reeks (van de zwaartekracht die weg is en een omgekeerd zwevend meisje op de cover) maar daar ging ook geen belletje rinkelen. Quote
Retardi Posted December 7, 2021 Posted December 7, 2021 Heb je hem gekocht? De makers hebben nu ook een nieuwe reeks : Shadecraft . De eerste paperback is al een paar weken uit. Quote
cinco Posted December 7, 2021 Posted December 7, 2021 41 minuten geleden, Retardi zei: Heb je hem gekocht? Nee nog niet, net om die reden dat ik in de winkel niet op de naam kon komen en ik wist ook niet meer dat-ie door Image werd uitgebracht. Quote
Retardi Posted December 7, 2021 Posted December 7, 2021 Er is wel een mooie hardcover met de complete serie. Niet duur! Quote
cinco Posted December 7, 2021 Posted December 7, 2021 2 minuten geleden, Retardi zei: Er is wel een mooie hardcover met de complete serie. Niet duur! Ja, als die er ligt kan ik die beter nemen. Ik zal checken de volgende keer dat ik er kom. Quote
JPAR Posted December 11, 2021 Posted December 11, 2021 @cincohttps://www.cheap-comics.com/shop/skyward-hc/ Quote
cinco Posted December 11, 2021 Posted December 11, 2021 1 uur geleden, JPAR zei: @cincohttps://www.cheap-comics.com/shop/skyward-hc/ Ja, interessant. Maar ik en online strips bestellen... dat is qua staat van levering nog niet vaak perfect verlopen. Quote
Gilles Posted December 12, 2021 Posted December 12, 2021 9 uren geleden, cinco zei: Ja, interessant. Maar ik en online strips bestellen... dat is qua staat van levering nog niet vaak perfect verlopen. Tja, je scheert het dan ook allemaal over dezelfde kam. Voor veel uitgaven is Chris niet meer zo "cheap", maar qua verpakking en service zit bij hem wel goed. Quote
JPAR Posted December 12, 2021 Posted December 12, 2021 Precies. Qua verpakking en service kun je bij hem blind bestellen. Quote
cinco Posted December 12, 2021 Posted December 12, 2021 4 uren geleden, Gilles zei: Tja, je scheert het dan ook allemaal over dezelfde kam. Voor veel uitgaven is Chris niet meer zo "cheap", maar qua verpakking en service zit bij hem wel goed. Het is dat het soms ook aan de fase tussen verzender en ontvanger ligt, iets waar beide partijen niets aan kunnen doen. Quote
Gilles Posted December 12, 2021 Posted December 12, 2021 14 minuten geleden, cinco zei: Het is dat het soms ook aan de fase tussen verzender en ontvanger ligt, iets waar beide partijen niets aan kunnen doen. Dan moet je aan de verkoper vragen om een klacht neer te leggen tegen de verzender. Bij bedrijven zoals Cheap-comics en Archonia kun je daar vertrouwen in hebben. Vooral Archonia is niet de goedkoopste, maar ze doen er wel alles aan om hun klanten tevreden te stellen. Ze moeten het ook hebben van een tevreden publiek dat online koopt, dan is zoiets een prioriteit. Quote
Recommended Posts