cinco Posted April 22, 2021 Share Posted April 22, 2021 Stel dat je nog 1 jaar te gaan had en je had een budget van 10.000 € per maand, hoe zou je dat jaar doorbrengen? P.S. Je bent ook vrijgesteld van alle verplichtingen kwestie werk of huishouden of whatever. Je hebt de optie om te doen wat je wil. Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 22, 2021 Share Posted April 22, 2021 dus ik moet niet meer naar mijn vervelende baas luisteren en mijn Lastige Dame kan ik ook rustig laten zitten? zou ik een jaar rampetampen met een koppel knappe jonge Thaise meisjes vol kunnen houden? of zal mijn einde een langzame slepende ziekte zijn? aiai, wat een dilemma, 10.000euro per maand? ach, ik ben toch El Kaouakibi niet Quote Link to comment
Hamirubi Posted April 22, 2021 Share Posted April 22, 2021 Ik ben als de dood voor die finaliteit van een jaar. Het zou me helemaal verlammen. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Waldorf Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Dan zou ik toch eens met mijn vrouw naar het graf van Jacques Brel gaan op Hiva Oa. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Tanuki Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Reizen. Er staan nog heel wat bestemmingen op mijn bucket list. Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 ben je dan zo een grote fan van Brel (stierf die niet in Frankrijk? )dat je daar je kaarsje wil uitblazen of gewoon omdat het er zo prachtig is? en je kan gelijk even langs Gauguin passeren Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Ontslag nemen, reizen, deur bij vrienden en familie platlopen, twijfelstrips kopen en meteen weggeven als de eerste pagina's niet overtuigend zijn, etc. Kortom genieten en nergens meer mee inzitten. Quote Link to comment
Recommended Posts