Ga naar inhoud

Heel Snel Afgevoerde Reeksen... Terecht ?


Veto

Recommended Posts

Ik dacht eerst dat het topic ging om series die uit de verzameling snel dienden te worden afgevoerd.

Mijn bedoeling bij het opstarten van deze topic was een soort oplijsting te krijgen van reeksen die zowel in het Frans als in het Nederlands vroegtijdig werden afgevoerd.  En dus niet meteen een overzicht van niet-vertaalde albums...

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Alliot vond ik ook best goed, en was verwonderd dat het gestopt was.

 

Een bijkomende vraag: wat doen jullie dan met dit soort reeksen? Ikzelf hou ze niet bij, maar verkoop (de meesten toch) op een rommelmarkt voor een paar euro. Want zonder (einde) heb je er toch niks aan eigenlijk...

Link naar reactie

Diogenes 

 

 

Ik heb alles van Talent dat niet vervolledigd was afgevoerd behalve Sofaletta. Daar heb ik het laatste album van in het Frans gekocht.

 

 

Doe ik tegenwoordig met iedere reeks die wordt afgevoerd bij de uitgevers, de beste trend is gezet door Saga en Ballon tweeluiken afgerond in een boek. 

Link naar reactie

Diogenes 

 

 

Doe ik tegenwoordig met iedere reeks die wordt afgevoerd bij de uitgevers, de beste trend is gezet door Saga en Ballon tweeluiken afgerond in een boek. 

Ik zou dat ook wel willen doen maar daarvoor is mijn Frans niet goed genoeg. Ik  kan het wel een beetje lezen maar niet heel goed en ik krijg vlug koppijn als gevolg. Over Sofaletta 9 heb ik ook maar liefst 2 weken gedaan voor ik 'm uit had en dit met veelvoudig gebruik van het woordenboek. Mijn Duits is wat dat betreft beter. Niet dat ik daar echt veel aan heb.

 

En tweeluiken ben ik niet zo'n voorstander van. Ik persoonlijk vindt dat verhalen doorgaans beter ontwikkeld zijn en personages beter uitgewerkt kunnen worden bij cycli van drie of meer albums. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Wat Fog presteerde met zijn tweeluiken kunnen heel veel misdaadreeksen met ellenlange cycli nog van leren.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Afvoeren vind ik zonde ,zijn toch wel verscheidene series hervat en dan moet je alles nieuw kopen.

Laatste jaren hervat(niet volledig);

Frank Lincoln

Gil St.andre

Legende

Territorium

Giacomo C

Zang v.d Vampiers

Clan v.d Draak

Onthoofde Arenden

 

Ja, maar dan gaat het over reeksen die verder zijn gelopen in het Frans. Dan kan je beter nog wachten en hopen dat een andere uitgever die nog vertaald.

Maar reeksen die na 1 of 2 delen gestopt zijn zonder deftig einde... weg met die handel.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

oei uitgeverij 12BIS da ziet er niet goed uit denk ik

 

ik vermoedde al iets in die richting, maar ik hoopte als een naieve tiener dat de reeks misschien onderdak kon vinden bij een andere uitgever.

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...