alexjodo Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Notre Dame (na 2 delen), is deze dan ook niet gewoon afgerond? Quote Link to comment
alexjodo Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Spynest heb ik een info gemist? dacht dat de tekenaar een album tussendoor maakte en dan het afsluitende 3e deel maakt? Quote Link to comment
luckyluke Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Soms worden we als stripliefhebbers ook aangenaam verrast zoals het vervolg van Het Territorium(Medusa),na tig jaar. Quote Link to comment
Sssneraul Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Er was eens... Niet verder vertalen is idd ontiegelijk ZAAD maar daar zat nog iets van een logisch (tussen) einde aan. Maar de wind in de woestijn stoppen met nog een deel te gaan is ronduit misdadig. En persoonlijk heeft Lord of Burger me vermaakt.... Ook jammer maar helaas Quote Link to comment
Elvis Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Eén reeks die absoluut moet worden opgepikt : 'Er was eens ' !!! Niet te geloven dat dit is stopgezet , dan mogen ze eindelijk 3/4 van de reeksen stopzetten. Quote Link to comment
schoeren Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Blij dat ik er niet alleen zo over denk. Ik vrees dat deze reeks gewoon bij de verkeerde uitgever zat. Andere,kleinere uitgeverijen zouden aan deze altijd een succesverhaal hebben. Quote Link to comment
Theoak Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Ik dacht eerst dat het topic ging om series die uit de verzameling snel dienden te worden afgevoerd. Quote Link to comment
Veto Posted July 31, 2013 Author Share Posted July 31, 2013 Ik dacht eerst dat het topic ging om series die uit de verzameling snel dienden te worden afgevoerd. Mijn bedoeling bij het opstarten van deze topic was een soort oplijsting te krijgen van reeksen die zowel in het Frans als in het Nederlands vroegtijdig werden afgevoerd. En dus niet meteen een overzicht van niet-vertaalde albums... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Aerogi Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Alliot vond ik ook best goed, en was verwonderd dat het gestopt was. Een bijkomende vraag: wat doen jullie dan met dit soort reeksen? Ikzelf hou ze niet bij, maar verkoop (de meesten toch) op een rommelmarkt voor een paar euro. Want zonder (einde) heb je er toch niks aan eigenlijk... Quote Link to comment
SPeeDy Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Ik hou heel veel bij. Maar toch afgevoerd: Aliot (komt toch nooit een volgend deel van), Sasmira (als ik elke 10 jaar moet wachten op een vervolg ben ik dood tegen dat het laatste deel er is). Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Yoshi Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Nana: afgevoerd Naruto: afgevoerd YoGiOh: afgevoerd Black Butler: afgevoerd Bleach: afgevoerd Shaman King: afgevoerd Liar Game: afgevoerd Detective Conan: afgevoerd InuYasha: afgevoerd En dan beperkt ik met tot één uitgever. Quote Link to comment
Diogenes Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Ik heb alles van Talent dat niet vervolledigd was afgevoerd behalve Sofaletta. Daar heb ik het laatste album van in het Frans gekocht. Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
hego Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Diogenes Ik heb alles van Talent dat niet vervolledigd was afgevoerd behalve Sofaletta. Daar heb ik het laatste album van in het Frans gekocht. Doe ik tegenwoordig met iedere reeks die wordt afgevoerd bij de uitgevers, de beste trend is gezet door Saga en Ballon tweeluiken afgerond in een boek. Quote Link to comment
Diogenes Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Diogenes Doe ik tegenwoordig met iedere reeks die wordt afgevoerd bij de uitgevers, de beste trend is gezet door Saga en Ballon tweeluiken afgerond in een boek. Ik zou dat ook wel willen doen maar daarvoor is mijn Frans niet goed genoeg. Ik kan het wel een beetje lezen maar niet heel goed en ik krijg vlug koppijn als gevolg. Over Sofaletta 9 heb ik ook maar liefst 2 weken gedaan voor ik 'm uit had en dit met veelvoudig gebruik van het woordenboek. Mijn Duits is wat dat betreft beter. Niet dat ik daar echt veel aan heb. En tweeluiken ben ik niet zo'n voorstander van. Ik persoonlijk vindt dat verhalen doorgaans beter ontwikkeld zijn en personages beter uitgewerkt kunnen worden bij cycli van drie of meer albums. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Wat Fog presteerde met zijn tweeluiken kunnen heel veel misdaadreeksen met ellenlange cycli nog van leren. Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
joe dalton Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Afvoeren vind ik zonde ,zijn toch wel verscheidene series hervat en dan moet je alles nieuw kopen. Laatste jaren hervat(niet volledig); Frank Lincoln Gil St.andre Legende Territorium Giacomo C Zang v.d Vampiers Clan v.d Draak Onthoofde Arenden Quote Link to comment
Olsimar Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Giacomo C Is toch volledig heruitgegeven? Quote Link to comment
joe dalton Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Giacomo C is inderdaad volledig uitgegeven door glenat,was daarvoor tot deel 6 van blitz,daarom vind ik het zonde om gestopte reeksen weg te doen want soms worden ze weer opgepakt door andere uitgeverijen.(zie vorige post van mij). Quote Link to comment
knobbel Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Makabi, dat vond ik ook zonde... Quote Link to comment
Olsimar Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Makabi, dat vond ik ook zonde... Eens, verder ook Damocles van Henriet en Ghost Money van Bertail Quote Link to comment
velden8 Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Is ghost Money een serie die gestopt is? Ik heb de albums, moet ze echter nog lezen Het is toch wel een afgerond verhaal ??? Quote Link to comment
Olsimar Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Is echt maar 1 deeltje in NL Velden8 . In het Frans loopt het wel door maar heb geen idee hoever dat is. Quote Link to comment
Wil Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 GhostMoney 1 vond ik ook een goed album, net checked maar in het Frans al 4 albums, covers zien er erg okay uit... Wilde ze invoegen maar heb krijg de melding "Je hebt geen toestemming om die afbeelindsextensie te gebruiken op deze community." http://www.bdnet.com/catalogue_serie_Ghost-Money--Albums Quote Link to comment
Olsimar Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Idd helemaal niets mis mee (Ik doe gewoon rechtsklikken en dan afbeelding kopiëren en hier plakken) Quote Link to comment
beus Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 ik denk dat het volgende deel het einde van het verhaal is Quote Link to comment
joe dalton Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Kwam in mijn kast ook nog de Voyageurs tegen. Leuke strip, helaas na 2 delen afgevoerd. Quote Link to comment
SPeeDy Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Afvoeren vind ik zonde ,zijn toch wel verscheidene series hervat en dan moet je alles nieuw kopen. Laatste jaren hervat(niet volledig); Frank Lincoln Gil St.andre Legende Territorium Giacomo C Zang v.d Vampiers Clan v.d Draak Onthoofde Arenden Ja, maar dan gaat het over reeksen die verder zijn gelopen in het Frans. Dan kan je beter nog wachten en hopen dat een andere uitgever die nog vertaald. Maar reeksen die na 1 of 2 delen gestopt zijn zonder deftig einde... weg met die handel. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
olli Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Al die Nederlandse mangaseries! Mijn kinderen willen nu alleen nog maar Engelstalige manga want anders krijgen ze de verhalen toch nooit compleet. Gelukkig heeft mijn SSZ De Noorman die ook! Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 die covers van ghost money zijn inderdaad wel mooi. Hoe zijn de verhalen? Ik heb er nog niks van gelezen, trekt het op iets? Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 zou er nog een vervolg op muraqqa komen? Quote Link to comment
beus Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 oei uitgeverij 12BIS da ziet er niet goed uit denk ik Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Ghost money...is dat iets met bankiers ofzo...? Quote Link to comment
Waldorf Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Ghost money...is dat iets met bankiers ofzo...? Wees gerust. De reeks heeft de kogel gekregen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest Natte aap Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 oei uitgeverij 12BIS da ziet er niet goed uit denk ik ik vermoedde al iets in die richting, maar ik hoopte als een naieve tiener dat de reeks misschien onderdak kon vinden bij een andere uitgever. Quote Link to comment
Safetyboy Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Veerman tussen de sterren vond ik ook geen slecht debuut (had destijds ook een prijs gewonnen dacht ik?) En heeft conceptueel een link met Magasin General dacht ik - per pagina wisselen ze tussen de 2 tekenaars... Quote (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid. Link to comment
Aerogi Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Ik vond dit best een zeer goed 1e deel. Jammer dat er nooit een vervolg is op gekomen. Quote Link to comment
stripfanaat Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Hoe zit het eigenlijk met deze reeks Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 dat punkpaard is dood en ze vinden geen nieuw, dus het zal nog wat wachten zijn vrees ik Quote Link to comment
Recommended Posts