Blutch Geplaatst: 13 oktober 2021 Geplaatst: 13 oktober 2021 Heb de eerste drie delen van "Legende" gelezen en ben best wel verrast. Jullie mening over deze reeks? Is "De prins van de nacht" van een vergelijkbaar niveau? Quote
Rik Geplaatst: 13 oktober 2021 Geplaatst: 13 oktober 2021 Ik vind de prins van de nacht zelfs beter dan legende. Dit geldt in ieder geval voor de eerste cyclus van prins van de nacht. Swolfs heeft in mijn ogen wel moeite om de kwaliteit hoog te houden bij series die langer lopen. De latere verhalen van zowel Durango als Prins van de Nacht halen niet het niveau van de eerste delen. Quote Omnia mutantur nihil interit
acor Geplaatst: 13 oktober 2021 Geplaatst: 13 oktober 2021 Prins van de Nacht vind ik ook beter. Quote
lukoste Geplaatst: 13 oktober 2021 Geplaatst: 13 oktober 2021 Ik ook. Ik heb de eerste cyclus bijna aan 1 stuk uitgelezen. De nieuwe delen waren minder. Legende sprak me niet aan. Quote
mojo Geplaatst: 15 oktober 2021 Geplaatst: 15 oktober 2021 Ik weet eigenlijk niet meer of ik verder ben geraakt dan de eerste 2 delen v Legende. Zeker deel 1 vond ik intrigerend. Ik zou eens moeten nakijken welke albums ik nu effectief heb. Van Prins vd Nacht heb ik ooit de eerste cyclus gelezen (tot deel 6). Die waren heel goed. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
Blutch Geplaatst: 17 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2021 Intussen de hele reeks gelezen en ik moet zeggen dat het zesde deel er wel te veel aan is. Eigenlijk was het verhaal afgerond, maar dan komt er toch nog een warrig album vol gestoorde dromen van de held, waar ook nog eens een zwaar thema (kindermisbruik) bij wordt gesleurd dat helemaal niet bij de serie past. Spijtig, want de eerste vijf waren top. Quote
De Hollander Geplaatst: 17 oktober 2021 Geplaatst: 17 oktober 2021 8 uren geleden, Blutch zei: Intussen de hele reeks gelezen en ik moet zeggen dat het zesde deel er wel te veel aan is. Eigenlijk was het verhaal afgerond, maar dan komt er toch nog een warrig album vol gestoorde dromen van de held, waar ook nog eens een zwaar thema (kindermisbruik) bij wordt gesleurd dat helemaal niet bij de serie past. Spijtig, want de eerste vijf waren top. Van deel 6 had dat eerder al begrepen en heb ik gelukkig nooit gekocht. De eerst 5 delen kan ik mij herinneren als zeer de moeite waard. Ik ga dat deze week nog eens herlezen, dat is namelijk alweer lang geleden. Quote
Recommended Posts