Ga naar inhoud

Amateurstriptekenaar leeft zich uit en ontspant van het tekenen. Hier wat losse vellen


CBP2

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Een goed nieuwjaar gewenst aan alle forumbezoekers en leden.

 

Hier even een update :

Terwijl ik deel 47 afrond als het laatste deel in de spybond-serie , die misschien wat korter uitvalt dan de bedoeling is, heb ik met het nieuwe jaar de plannen om in de topic : spybond, de eerste jaren...verder te gaan en dat is nog heel wat werk.

 

Ondertussen ben ik aan het brainstormen over een spin off van de spybond , hoe die precies in elkaar gaat zitten weet zelfs ik nog niet.

 

En het fantasyverhaal waar ik momenteel zo traag voor teken krijgt meer aandacht.

De laatste maand was ik wat minder online en ik reageer ook heel weinig op andere topics, maar daar gaat verandering in komen.

ik probeer weer op groter tempo tekeningen te plaatsen zoals voorheen en deze hobby prioriteit te geven naast het lezen van boeken , wat ook al was vertraagd.

 

Jullie krijgen dus met 2024 een actievere forummember te zien

 

en nu terug naar deel 47 , blz 15 :

 

 

 

Link naar reactie

Hiermee sluit ik de latere periode van de Spybond af om me volledig te focussen op het voltooien van de gehele serie , welke nog deel 8 tm 28 zullen zijn.

 

Voor de spin-off volg topic : Vlucht naar de top , Spin-Off van de spybond

 

Of voor geheel iets anders , kijk eens naar de fantasystrip (door cbp2)

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Noem het een midlifecrisis of een penopauze (of is dat hetzelfde?) maar het tekenen wil ik weer oppakken en het leek me beter bij de formule te blijven van : Never change a winning team ! oftwel blijf tekenen waar je het meeste plezier aan beleeft en dat zal de latere delen in de spybond zijn. Vandaar dat ik spoedig met deel 48 zal beginnen. vergis je niet , de overige stripvormen gaan ook gewoon door , maar mijn plezier/inspiratie haalde ik het meest uit de latere delen. Ik merk vooral tijd over te houden , nu ik verschillende hobbies aan de kant schoof en leek het me verstandig bij het tekenen te blijven.

 

(als dit een opwelling is , die ik niet waarmaak dan bij deze mijn excuses 😛 )

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...