Yncke Posted January 7, 2022 Posted January 7, 2022 Tweede ronde. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ? Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A “In het zachte beddeke”, uit Het Narrenschip SPeeDy B Ik ga het voor mijn derde inzending bij Sarah & Robin (Steven Dupré) houden. Uit het vierde album: Het Dagboek. Het gazettenwinkeltje waar Sarah haar strips van Mickey-schriften haalt om haar dagboek bij te houden. We zien er ook albums liggen van Suske en Wiske, Jommeke, De Rode Ridder en Samson. Mis ik iets? Leuk en gezellig tafereeltje, met de slapende kat ook. En de onzichtbare Robin wil een snoepje stelen, dat maakt dit plaatje ook wel voor mij. esteban² yncke.be
sanderg Posted January 15, 2022 Posted January 15, 2022 Overduidelijk B voor mij... A doet mij persoonlijk niets. Te steriele winkel met rare, overduidelijk met de computer ingekleurde (the horror), verkoper met vreemde haakneus.. https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Yncke Posted January 15, 2022 Author Posted January 15, 2022 20 minutes ago, sanderg said: overduidelijk met de computer ingekleurde (the horror) Ik betwijfel ten sterkste dat het Narrenschip met de computer ingekleurd is. Het is vooral overduidelijk dat het vandaag nog moeilijk is het verschil tussen de twee te zien. yncke.be
sanderg Posted January 15, 2022 Posted January 15, 2022 Zojuist, Yncke zei: Ik betwijfel ten sterkste dat het Narrenschip met de computer ingekleurd is. Het is vooral overduidelijk dat het vandaag nog moeilijk is het verschil tussen de twee te zien. Als dit niet met de computer is gekleurd dan is t erg lelijk gedaan vind ik.. echt hele artificiele en veel te felle inkleuring https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Ambreville Posted January 15, 2022 Posted January 15, 2022 42 minutes ago, sanderg said: Overduidelijk B voor mij... A doet mij persoonlijk niets. Te steriele winkel met rare, overduidelijk met de computer ingekleurde (the horror), verkoper met vreemde haakneus.. 200% zeker dat Turf ambachtelijk inkleurt. Hij post daar overigens geregeld filmpjes van.
sanderg Posted January 15, 2022 Posted January 15, 2022 Ok! Mijn fout dan blijf ik er desalniettemin bij dat ik de inkleuring niet mooi vind https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
esteban² Posted January 15, 2022 Posted January 15, 2022 A is een sterke kandidaat. Voor mij kan echter weinig op tegen de charme van zo'n herkenbaar gazettenwinkeltje in B. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Ambreville Posted January 15, 2022 Posted January 15, 2022 1 hour ago, esteban² said: A is een sterke kandidaat. Voor mij kan echter weinig op tegen de charme van zo'n herkenbaar gazettenwinkeltje in B. Behalve dan de krabspelletjes, gokautomaten, vapes en bergen onbewaakte postpakketjes die ze zijn vergeten te tekenen. Volgende ronde tegen Ordralfabetix
esteban² Posted January 15, 2022 Posted January 15, 2022 In de jaren 90 had geen enkel gazettenwinkeltje in mijn buurt gokautomaten, vapes of postpakketjes. En dan nog te bedenken dat het oude dametje waarschijnlijk al meer dan tien jaar blijven steken is wat vernieuwing betreft. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Boekenmagazijn Posted January 15, 2022 Posted January 15, 2022 Als boekverzorger word ik erg blij van al die vertaalde (en perfect gepositoneerde) teksten in A. Ook al is er één Franse over het hoofd gezien.
esteban² Posted January 16, 2022 Posted January 16, 2022 Twee eigenlijk. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Boekenmagazijn Posted January 16, 2022 Posted January 16, 2022 Soldes kun je moeilijk over het hoofd zien, dus misschien bewust zo gelaten? Wie weet wat die andere tekst (volledig) zou moeten luiden? Moi je fais ...
esteban² Posted January 16, 2022 Posted January 16, 2022 Maar het blijft wel Frans natuurlijk. Het lijkt me niet dat ze dialect gaan gebruiken. Over die andere echt geen idee. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Recommended Posts