Yncke Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 Derde kwartfinale Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ? Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Een bescheiden krantenkiosk uit een strip van Steven Sterk : Lady Adel Fine, getekend door François Walthéry, geschreven door Peyo en Yvan Delporte. Cartoonesk B Magasin Général cinco yncke.be Link to comment
Lük Bey Posted February 12, 2022 Share Posted February 12, 2022 Op naar een oude-dametjes-met-krantenwinkeltje finale! Ik zorg er alvast voor dat een paar personages in mijn volgende strip aan dat profiel voldoen. https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
cartoonesk Posted February 14, 2022 Share Posted February 14, 2022 Voor de nieuwsgierigen, hier de volledige pagina : Link to comment
esteban² Posted February 15, 2022 Share Posted February 15, 2022 Magasin Général gaat sowieso door, wat mij een logisch lijkt, dus ik doe het weer met een sympathie-stem voor Steven Sterk. Het begint moeilijk te worden om te kiezen in deze fase. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Lestat Posted February 15, 2022 Share Posted February 15, 2022 Het zal sowieso moeilijk worden, want binnenkort gaan heel wat ouderwetse charmante winkeltjes tegenover elkaar staan. Link to comment
cartoonesk Posted February 16, 2022 Share Posted February 16, 2022 Nog 1 poging de stemmen te "boosteren". Deze heruitgave van een poster uit Spirou hangt al een tijdje bij mij thuis aan de muur. Link to comment
kbellon Posted February 18, 2022 Share Posted February 18, 2022 Op 12/2/2022 om 09:11, Lük Bey zei: Op naar een oude-dametjes-met-krantenwinkeltje finale! Ik zorg er alvast voor dat een paar personages in mijn volgende strip aan dat profiel voldoen. Wat voorbarig, er blijft maar 1 oud dametje over in de halve finale Link to comment
Recommended Posts