Ga naar inhoud

29 mei stripbeurs Oostende (28 mei signeerdag)


Bonte

Recommended Posts

www.stripbeursoostende.be

 

Stripfestival Oostende 2022

In OC De Blomme, Chrysantenstraat 30 Oostende, telkens van 10 tot 18 uur tentoonstelling "Oostende in strips". Brochure met tekeningen en ook ex-libris te koop aan de ingang.

 

Op zaterdag 28 mei 2022 grote signeerdag met Kamagurka, Herr Seele, Marc Vanderhaegen, Wim Swerts, Alain Poncelet, Barcas, Marcel Rouffa, Ralph Dikmans, Ferry Segers, Yan Gevuld, Patrick Van Oppen, Karolina Szjeda. Catharina Kochuyt en Roland Desnerck komen DE ROESJHOART signeren, workshop zeefdruk door Claire Beaino.

 

Op zondag 29 mei 2022 stripbeurs met signerende auteurs: Marc Vanderhaegen, Wim Swerts, Mario Boon, Conz, Geinz, Marcel Rouffa, Barcas, Ralph Dickmans, Ferry Segers, Yan Gevuld, Miel Vandepitte, Mattias Ysenbaert, Patrick Van Oppen, Helene Lespagnard, Staf Stunaert, Ingrid Devuyst, Sytse Algera en Leroy Sousman. Bart Simoens komt karikaturen tekenen, workshop zeefdruk door Claire Beaino.

Doorlopend is er een stripcafé met exclusief Nerobier op de prijskaart!

 

Speciale uitgave Nero

Het Zeespook in 't Oostends, De Roesjhoart

 

oostende stripbeurs 2.jpg

 

Roesjhoart 2.jpg

Link naar reactie
17 hours ago, Gilles said:

Ik neem aan dat De Roesjhoart wel te vinden zal zijn in De Striep ook ofzo?

 

Mijn huwelijk vindt die zaterdag plaats en mijn verloofde zegt dat ik er op moet aanwezig zijn. (Ze keek overigens zo raar toen ik vroeg of het zonder mij ook lukt). 

Proficiat. 

 

Maar het is twee dagen en als je zaterdag niet kan, kun je alsnog op zondag gaan. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...