Bonte Posted March 11, 2022 Posted March 11, 2022 www.stripbeursoostende.be Stripfestival Oostende 2022 In OC De Blomme, Chrysantenstraat 30 Oostende, telkens van 10 tot 18 uur tentoonstelling "Oostende in strips". Brochure met tekeningen en ook ex-libris te koop aan de ingang. Op zaterdag 28 mei 2022 grote signeerdag met Kamagurka, Herr Seele, Marc Vanderhaegen, Wim Swerts, Alain Poncelet, Barcas, Marcel Rouffa, Ralph Dikmans, Ferry Segers, Yan Gevuld, Patrick Van Oppen, Karolina Szjeda. Catharina Kochuyt en Roland Desnerck komen DE ROESJHOART signeren, workshop zeefdruk door Claire Beaino. Op zondag 29 mei 2022 stripbeurs met signerende auteurs: Marc Vanderhaegen, Wim Swerts, Mario Boon, Conz, Geinz, Marcel Rouffa, Barcas, Ralph Dickmans, Ferry Segers, Yan Gevuld, Miel Vandepitte, Mattias Ysenbaert, Patrick Van Oppen, Helene Lespagnard, Staf Stunaert, Ingrid Devuyst, Sytse Algera en Leroy Sousman. Bart Simoens komt karikaturen tekenen, workshop zeefdruk door Claire Beaino. Doorlopend is er een stripcafé met exclusief Nerobier op de prijskaart! Speciale uitgave Nero Het Zeespook in 't Oostends, De Roesjhoart Quote
Johan Posted March 18, 2022 Posted March 18, 2022 Betekent dat je er dan ook aanwezig zijt met een stand eventueel, Peter ??? Quote
Bonte Posted March 18, 2022 Author Posted March 18, 2022 Op 18/3/2022 om 14:52, Johan zei: Betekent dat je er dan ook aanwezig zijt met een stand eventueel, Peter ??? Ja, ik heb ook een stand in Oostende, enkel op zondag, niet tijdens de signeer zaterdag Quote
Gilles Posted March 19, 2022 Posted March 19, 2022 Ik neem aan dat De Roesjhoart wel te vinden zal zijn in De Striep ook ofzo? Mijn huwelijk vindt die zaterdag plaats en mijn verloofde zegt dat ik er op moet aanwezig zijn. (Ze keek overigens zo raar toen ik vroeg of het zonder mij ook lukt). Quote
Bonte Posted March 19, 2022 Author Posted March 19, 2022 Komt wel in orde, ik hou voorlopig een set opzij voor het geval van. Quote
Tweetie Posted March 20, 2022 Posted March 20, 2022 17 hours ago, Gilles said: Ik neem aan dat De Roesjhoart wel te vinden zal zijn in De Striep ook ofzo? Mijn huwelijk vindt die zaterdag plaats en mijn verloofde zegt dat ik er op moet aanwezig zijn. (Ze keek overigens zo raar toen ik vroeg of het zonder mij ook lukt). Proficiat. Maar het is twee dagen en als je zaterdag niet kan, kun je alsnog op zondag gaan. Quote
Gilles Posted March 20, 2022 Posted March 20, 2022 Merci! Gohja, die zondag zal ik waarschijnlijk ook niet veel meer uitrichten. Quote
Yncke Posted March 20, 2022 Posted March 20, 2022 23 hours ago, Gilles said: Mijn huwelijk vindt die zaterdag plaats Gefeliciteerd! Quote yncke.be
Richard Boom-vavavoom Posted March 21, 2022 Posted March 21, 2022 On 3/11/2022 at 8:12 AM, Bonte said: Leroy Sousman o leuk!! Dat is lang geleden!!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Johan Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Ik hoop dat je Soesman bedoelt....want daar zit ik al jaren op te wachten op het 2de deel van Aqua Invicta. Quote
Recommended Posts