Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

makyousei

Star Wars Comics

Recommended Posts

vorig draadse: http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=8297&start=0

Ik heb tevens ook SW: Agent of Empire gelezen. Heel schone tekeningen, competent script, maar het doet me nogal weinig. Er is niet veel meer aan dan James Bond in SWU. En omdat 'm een imperial is, moet hij een beetje een sympathiek kantje aangemeten hebben. Voor de rest is het eerder cliché-matig en worden enkele elementen nogal snel afgehaspeld.

Ik koop van deze reeks geen 2e bundel.

agent_of_the_empire_iron_eclipse_tpb_main.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Bilal

Binnenkort zou er een nieuwe serie beginnen door Brian Wood bij Dark Horse, hoewel dat nu niet meer zeker is? (het Disney en dus Marvel verhaal)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Niet echt verrassend, dit gerucht.

A Marvelous, Dark Horse...

DHC.jpg

Star Wars has a large, expansive universe beyond the films...

From television, games, toys, clothing, books to comics, the galaxy George Lucas created is vast and filled with boundless opportunities. If you love Star Wars and you collect comics, then you know that Dark Horse Comics has had the licensing rights to the Galaxy Far, Far Away for a long, long time. And they've done some very interesting, and quite high quality tales over the years.

One of the things that many people wondered after Disney boughtLucasfilm was how long will this relationship continue? Especially since the Mouse owns Marvel, the largest comics publisher in the world. Well, it appears we now have the answer. The Suits in the know have determined that no new contracts will be given to Dark Horse after the current ones expire. So all new projects after 2013 will be handled internally by Marvel.

It's not known yet if titles will be worked into the regular line up, or will Marvel create a special branch of the company that deals with Star Wars. It'll take a couple of years for the old deals to work there course, but the stories that Dark Horse have coming down the pipeline will be the last. And you can expect anything new from Marvel dealing with Star Wars to arrive around 2015.

Interesting year for that to happen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dark Horse op Facebook :

in regards to all the rumors flying around, Dark Horse won't be announcing anything until after the 1st of the new year, per request of LucasFilm. Have fun speculating and stay tuned!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap

Was te verwachten. Vind ik ook Logisch. De films bij disney en de comcis bij Marvel. Milk that cow, darnit!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aangezien ik bijna door mijn GL achterstand heen ben, heb ik de volgende stapel al klaar gelegd :) :

de Quinlan Vos omnibus om te beginnen, alhoewel Vos al in een eerdere comic zou verschenen zijn,

en dan het vervolg van Vos‘ verhaal in de bundels SW Clone Wars 4, 6, 8 en 9, er zijn er nog waarin hij een bijrol heeft, maar soit.

Nr 9 is het voorlopig einde van Vos‘ verhaal, maar omdat in die bundel het verhaal van Dass Jennir begint ;) heb ik de bundels SW Dark Times 1, 4 en 5 ook al maar klaar gelegd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mojo : de ssz had ze nog, mijn exemplaren, ik heb ze gewoon weer meegenomen, en het werd me deze week duidelijk dat er van Vos geen tweede omnibus komt aangezien er Clone War omnibussen zijn.

Willy : er is zo veel... Misschien best gewoon wachten op de eerste bundel van Brian Woods ongoing. Dat is een reeks met de klassieke personages.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap

Mojo : de ssz had ze nog, mijn exemplaren, ik heb ze gewoon weer meegenomen, en het werd me deze week duidelijk dat er van Vos geen tweede omnibus komt aangezien er Clone War omnibussen zijn.

ik zie ze bij je ssz al zeggen: ja neem die onverkoopbare brol van Spock maar aan en zet het maar in het schap, hij komt ze binnen een paar weken toch wel weer ophalen.

:D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb nog nooit iets gelezen van Star Wars. Natuurlijk wel de films gezien.

Wat is het allerbeste dat ooit verschenen is? (en apart leesbaar)

Ik stond vorig jar ofzo even ver. Heb zowel sw dark empire als sw dark times opgepikt en het me allerminst beklaagd. As ik door de voorraad hier ben, ben ik van plan om legacy te beginnen

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als het gemaakt werd door Ostrander en Duursema is het 9/10 goed.

Verder ben ik een fan van Dark Times, speelt zich af in de periode tussen ep 3 en ep 4 waarbij Darth Vader de resterende Jedi opjaagt. Er zijn nu 5 trades van uit (deel 3 zit mee in het event Vector)

The Thrawn trilogy vond ik ook goed en werd lang beschouwd als het onofficiele vervolg op ep 6. Hier is een mooie HC van uit, alhoewel ik het formaat iets te klein vind.

En naar Star Wars door Wood kijk ik al langer uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Willy : er is zo veel... Misschien best gewoon wachten op de eerste bundel van Brian Woods ongoing. Dat is een reeks met de klassieke personages.

Aangezien ik bijna door mijn GL achterstand heen ben, heb ik de volgende stapel al klaar gelegd :) :

de Quinlan Vos omnibus om te beginnen, alhoewel Vos al in een eerdere comic zou verschenen zijn,

en dan het vervolg van Vos‘ verhaal in de bundels SW Clone Wars 4, 6, 8 en 9, er zijn er nog waarin hij een bijrol heeft, maar soit.

Nr 9 is het voorlopig einde van Vos‘ verhaal, maar omdat in die bundel het verhaal van Dass Jennir begint ;) heb ik de bundels SW Dark Times 1, 4 en 5 ook al maar klaar gelegd.

Ik heb de Omnibus gelezen, en het is fun. :)

Soms denk ik dat ik nog steed GL aan het lezen ben, met hun sectors, en hun 'don't give in to fear'. ;)

De stukken die vroeger niet in bundel waren verschenen, zijn leuk, maar wie de Omnibus niet heeft, mist niet echt iets. B)

En The Devorian Version (of zoiets is totaal overbodig, vind ik).

De Stark Hyperspace War is goed, maar verwarrend, en eigenlijk gaat het niet echt over Vos. Hij heeft wel een rolletje, maar hij was nog jong toen. Deze bundel had ik indertijd ook niet.

Wie alleen de Vos-Republic-trilogie (Koen ;) ) bundels heeft, hoeft de omnibus dus niet te kopen. Ik had het ook niet hoeven doen, dus, maar ach. Het was fun.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen