Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Gilles

Online Comic Shops

Recommended Posts

Even een vraag... Heeft er iemand een zicht op hoe lang het nu precies geleden is dat Bookdepository nog eens een - 10 %-actie heeft gedaan? Het lijkt al eeuwen geleden vind ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooie site. Binnen 2 weken ga ik met de vriendin een dagje naar Gent dus het komt goed uit dat ik deze winkel nu leer kennen :D Ik heb eens gezocht op 'Darwyn Cooke' en je vindt er echt wel veel op terug. Maar blijkbaar kan je enkel comics bestellen die ze op stock hebben. Een vermelding of het al dan niet nog beschikbaar is bij hun leverancier zoals bij Archonia zou leuk zijn. Maar dat is dan ook het enige dat ik erop kan aanmerken :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik snap het verschil toch niet zo goed tussen bookdepository.co.uk en bookdepository.com, de prijzen verschillen onderling maar ze worden toch bij alletwee vanuit Engeland verzonden?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Even een vraag... Heeft er iemand een zicht op hoe lang het nu precies geleden is dat Bookdepository nog eens een - 10 %-actie heeft gedaan? Het lijkt al eeuwen geleden vind ik.

Ik heb nog een bestelling geplaatst begin maart waar ik 10% kreeg.

Dat was in het kader van een actie waar je vrienden een 10% korting kon geven. En als die daadwerkelijk een bestelling plaatsten kreeg je ook 10% korting bij een komende bestelling.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Net een mail gehad van Cheapcomics. Er zijn weer koopjes.

Bijv :

- WOLVERINE BY JASON AARON OMNIBUS van 99.99 voor 29,99 !!!

- X-MEN FALL OF MUTANTS OMNIBUS HC van 99,99 voor 29,99 !!!

- INVINCIBLE IRON MAN HC VOL 01 van 39.99 voor 12,50 !!!

- SECRET WARS OMNIBUS HC (of vol 02) ***OOP*** van 99.99 voor 37,50

- X-MEN X-CUTIONERS SONG HC ***OOP*** van 49.99 voor 19,99

- Meeste NEW AVENGERS HC’s vanaf 7,50 !!!

- THUNDER AGENTS ARCHIVES HC VOL 07 van 59.99 voor 19,99

- MMW FANTASTIC FOUR HC VOL 13 van 59.99 voor 17,50

- MOON KNIGHT BY BENDIS PREM HC VOL 01 ***OOP*** van 24.99 voor 9,99

- WOLVERINE LOGAN PREMIERE HC van 19.99 voor 4,99

- PUNISHERMAX PREM HC FRANK van 24.99 voor 8,50 !!!

- THOR IRON MAN PREM HC GOD COMPLEX van 19.99 voor 6,50

- CUBA MY REVOLUTION HC van 24.99 voor 8,50

- JUSTICE LEAGUE OF AMERICA DARK THINGS HC van 24.99 voor 8,50 !!!

- SHAZAM POWER OF HOPE OVERSIZED SC van 9.99 voor 3,99 !!!

- STARMAN TP’s vanaf 4,99 !!!

- SUPERMAN THE THIRD KRYPTONIAN TP van 14.99 voor 4,99

Deel dit bericht

Link naar bericht

Toevallig de laatste weken 2 bestellingen geplaatst bij Amazon

- 1ste bestelling (Amazon.fr) via Kiala was één week te laat geleverd en tijdens die week wist men niet waar het pakket zich bevond

- recente bestelling (Amazon.de) : bestelling zit al enkele dagen in het sorteercentrum van Grimbergen. WTF?!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb al vaak gemerkt bij TBD of Amazon dat als je iets bestelt aan'n belachelijk lage prijs (Je kan instellen dat je meldingen krijgt als'r een Price Drop is en dat doe ik), het item plots "niet meer bestelbaar" is, hoewel't besteld is. Enkele dagen tot'n week later krijg je dan'n melding dat ze't item niet meer binnenkrijgen en of je je bestelling wilt intrekken.

Dat doe ik uiteraard niet, maar op die manier heb'k wel al talloze bestellingen openstaan die'k nooit zal krijgen.

Illegale praktijken lijken me dat.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kiala vind ikzelf toch wel een voordeel... je kan het afhalen wanneer je zelf wenst in plaats van telkens weer die miserie met pakjes die worden aangeboden als je aan het werk bent (en bijgevolg niet thuis).  Da's de reden waarom ik net vaker Amazon.fr gebruik de laatste tijd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kiala vind ikzelf toch wel een voordeel... je kan het afhalen wanneer je zelf wenst in plaats van telkens weer die miserie met pakjes die worden aangeboden als je aan het werk bent (en bijgevolg niet thuis).  Da's de reden waarom ik net vaker Amazon.fr gebruik de laatste tijd.

Idem.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Opgepast: als je bij Archonia koopt, kun je betalen met Paypal. Dat is handig, maar Archonia pakt dat niet veilig aan.

Je moet natuurlijk op Paypal inloggen om de overschrijving te kunnen doen.

Archonia stuurt je automatisch naar PP, waar je kunt inloggen en betalen.

Na het uitvoeren van de betalung, keer je terug naar de site van Archonia, MAAR je wordt niet uitgelogd bij PP!

Je moet dus zelf terug naar de site van PP en je uitloggen, anders blijft je account bij Pp open,.

Vergeet ook niet om uit te loggen bij Archonia, en nadat je dat hebt gedaan: browser afzetten, en best ookde pc/tablet/smartphone afzetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen