Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (17)] Plaatje 58 Vs. Plaatje 19


Yncke

  

46 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk plaatje vind jij het 'beste'?

    • A
      30
    • B
      16


Recommended Posts

Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. :)

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde.

De verliezer valt af.

 

A:

 

58.jpg

 

En een mooie zwart/wit plaat van Bernet mag ook niet ontbreken

 

eriktex

 

B:

19.png

 

Getwijfeld aan deze lijst.

En zeer raar maar uiteindelijk toch bij comics terechtgekomen en gekozen voor Wayward 

SPeeDy

Link naar reactie

Ik vind ze beiden niet uitmuntend getekend. B wordt voor een stuk bijgestaan door die digitale inkleuring. Over A is dan weer goed nagedacht, filmisch in beeld gebracht. Beetje jammer: al twee dagen op rij twee mindere plaatjes tegenover mekaar, terwijl er bij eerdere gelegenheden twee topplaten tegenover mekaar stonden. Nu goed, daar valt weinig aan te verhelpen natuurlijk.

 

Soit, toch maar A, het intrigeert me net iets meer.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

B wegens zelf ingediend, maar ik vond Berthet ook goed...

Beetje toelichting: Wayward is goed getekend, maar wordt idd naar een hoger niveau getild door de knappe inkleuring. Het verhaal is een geslaagde mix van comic en manga. Momenteel zijn er 2 volumes verschenen. Meer info over dit plaatje zelf hou ik achter de hand voor een volgende ronde ????

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...