Yncke Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A: En een mooie zwart/wit plaat van Bernet mag ook niet ontbreken eriktex B: Getwijfeld aan deze lijst. En zeer raar maar uiteindelijk toch bij comics terechtgekomen en gekozen voor Wayward SPeeDy yncke.be Link to comment
Timhardt Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 wayward, ik ken dat niet, maar ik ben uitermate geïnteresseerd. Intrigerend prentje B! Link to comment
nobody Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Ik heb dat ook moeten opzoeken. Het is een Image reeks. Maar ik kies toch voor A. Link to comment
Kristof Berte Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Ik vind ze beiden niet uitmuntend getekend. B wordt voor een stuk bijgestaan door die digitale inkleuring. Over A is dan weer goed nagedacht, filmisch in beeld gebracht. Beetje jammer: al twee dagen op rij twee mindere plaatjes tegenover mekaar, terwijl er bij eerdere gelegenheden twee topplaten tegenover mekaar stonden. Nu goed, daar valt weinig aan te verhelpen natuurlijk. Soit, toch maar A, het intrigeert me net iets meer. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
TomP Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Mooie dames genieten steeds mijn voorkeur Link to comment
Dr. Benway Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 B gekozen. Net iets boeiender. marcelherms.nl Link to comment
Yncke Posted December 26, 2015 Author Share Posted December 26, 2015 B gestemd. Het prentje intrigeert me. yncke.be Link to comment
Bonte Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 2 prentjes die me niet zo aanspreken, voor B gekozen vanwege de kapsels. Link to comment
Lav Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Dit vind ik de eerste echt moeilijke keuze, hmmmm. Ze zijn alle twee zeer verschillend maar beide heel knap, zal er toch nog even over moeten nadenken Lav A Fistful of Lines Link to comment
Bonte Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Er schuilt een coiffeur (haarkapper) in Peter... Die 2 bossen haar zijn kunstwerken die wachten om geschapen te worden. Link to comment
SPeeDy Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 B wegens zelf ingediend, maar ik vond Berthet ook goed... Beetje toelichting: Wayward is goed getekend, maar wordt idd naar een hoger niveau getild door de knappe inkleuring. Het verhaal is een geslaagde mix van comic en manga. Momenteel zijn er 2 volumes verschenen. Meer info over dit plaatje zelf hou ik achter de hand voor een volgende ronde ???? Link to comment
Diogenes Posted December 28, 2015 Share Posted December 28, 2015 A. Leuk plaatje. Simpel maar elegant. En een wulpse dame met dikke tetten dus das altijd goed. B laat mij geheel koud. A gekozen dus. Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Daan Posted December 29, 2015 Share Posted December 29, 2015 A. Makkelijke keuze tussen golvend wiegend kontje met hoge hakken of een creepy freakshow... niet echt eerlijk... Link to comment
Recommended Posts