Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

De adelaars van Rome delen 4 tem 6. Blijft wel een geweldige verhaallijn, je moet er wel je hoofd bij houden, vooral wanneer Arminius zowel bij de Romeinen hoort als de Germanen is het soms niet geheel duidelijk. 

 

Laatste album een pak meer pagina's, wel het gevoel dat het wat ruwer is getekend, iets minder detail, en grotere 'prentjes'. 

 

Hopelijk geen eindeloos gerek van deze reeks. 

Link naar reactie

Biggles integrale nr 2

 

dossier was zeer interessant, met de link naar de reis van Vandersteen en Maria Rosseels. En de reden dat KLM de maatschappij is waarom S&W vliegen.

 

En de vele albums die toen zijn uitgekomen in verschillende reeksen mbt het Oosten. 

 

en de kritiek die Maria kreeg om met een getrouwde vent een paar maanden te reizen 

 

Qua verhalen wel een pak boeiender dan in de eerste bundeling. Operatie space fighter bvb heel leuk verhaal. 

Link naar reactie

14-18 is een toffe reeks, maar ik weet niet of ik ze ooit ga herlezen. 
 

Enorm genoten van Er was eens, heel blij dat ik die heb gelezen en absoluut de moeite waard, maar ook hier weet ik niet of ik die ooit ga herlezen. 
 

Wat ik wel met veel plezier heb herlezen is Reckless. Ik was er in 1 begonnen en voor ik het wist had ik de hele reeks herlezen. 
 

Ik ben nog niet zeker wat het volgende is dat ik ga lezen. Ik heb nog enkele delen in het Hellboy universum liggen en ook nog wat Hellblazer. Een boek van Elmore Leonard kan ook. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...