Yncke Posted December 23, 2022 Share Posted December 23, 2022 Welke van deze feestmalen vind jij de smakelijkste, feestelijkste, uitbundigste,... ? Kortom, welke van deze twee feestmalen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens banket zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A En dus ga ik een Nero indienen. Dat is wel geen gemakkelijke keuze, wegens veel te veel keuze. Ook al eindigen opvallend meer albums dan verwacht niet met de traditionele wafelenbak. En ik was helemaal vergeten dat er een album is met wafels op de cover. Maar uiteindelijk ga ik voor de laatste prent uit De Blauwe Woestijn. Gewoon omdat er ook andere personages van Sleen opstaan en het gepubliceerd is in het jaar dat Nero 50 jaar oud was. TDPB B En een dansende Obelix als backup Ambreville yncke.be Link to comment
Ambreville Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 Dit was wel de inzending uit de post van 18/12. Deze afbeelding kwam ergens uit de thread en is van veel slechtere kwaliteit en ook afgeknipt Link to comment
Yncke Posted January 6, 2023 Author Share Posted January 6, 2023 Ah, niet gezien dat er ondertussen een andere was. Even vervangen, momentje. yncke.be Link to comment
Ambreville Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 Feck it. Ik wil zelf voor de Nero stemmen. Link to comment
Mzee Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 Moeilijke, van mij mogen ze alle twee door. Spijtig dat ze nu al tegenover elkaar staan. Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen. Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. https://www.2dgalleries.com/profile/mzee Link to comment
Blutch Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 Bij ronde 6 heb ik gezegd dat ik meer met Asterix had, maar nu stem ik toch Nero. Het is gewoon een leuke prent met veel grappige details. Link to comment
cinco Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 Het gros van de Nero-personages heeft ondertussen last van diabetes type 2. Link to comment
TDPB Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 1 uur terug, cinco zei: Het gros van de Nero-personages heeft ondertussen last van diabetes type 2. Ik zie nergens suiker op de wafels, dus dat zal wel meevallen. Link to comment
TDPB Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 Wel een van de betere Uderzo's uit het aanbod, ook al lijken de figuren meer af te zien dan te feesten. Link to comment
cinco Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 1 uur terug, TDPB zei: Ik zie nergens suiker op de wafels, dus dat zal wel meevallen. Er staat wel suiker en slagroom bij de hand. Hier nog wat grotere weergaves van elk gedeelte van de prent om de details meer te laten uitkomen. Link to comment
Lestat Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 Zonder een zingende Obelix had dit feestmaal kunnen winnen, maar dan lijkt Nero toch gezelliger. Leuk getekend, maar ik hoef Obelix niet zo te horen tijdens het eten Link to comment
cinco Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 Hij brengt wat leven in de brouwerij met zijn moves. Lestat 1 Link to comment
Recommended Posts