Ambreville Geplaatst: 14 december 2023 Share Geplaatst: 14 december 2023 30 minutes ago, Kool Thing said: Auteur Geplaatst: 27 november Drummen, drummen, drummen. En ik moet nog flink wat Lauwerts lezen en Blacksad moet ook nog uitkomen. 1. Malaterre 1+2 2. Senso 3. Landloos als de wind 4. In de schaduw van de helden 5. Als de Fado weerklinkt 6. Een zee te hoog 7. Ik ben hun stilte 8. Hoka Hey! 9. Galapagos 10. De Kronieken van Amoras 12+13 11. Blacksad: De maskers vallen 12. Ik blijf hier 13. Rip 4 14. Thorgal Saga 1: Vaarwel Aaricia 15. De Belegerden 16 Keizerin Charlotte 3 17. Soda 13 18. Hypericon 19. Shi 6 20. De Dooie Er net uit... Merel Guust 22 Het beest 2 Het grondrecht Kale kop 6 De Overblijvers Hild Moet ik nog lezen: Undertaker en De droefheid van de olifant Volgend jaar een Top 100? Kool Thing 1 Quote Link naar reactie
Koen Claeys Geplaatst: 14 december 2023 Share Geplaatst: 14 december 2023 1 uur terug, Kool Thing zei: Drummen, drummen, drummen. 1. Malaterre 1+2 2. Senso 3. Landloos als de wind 4. In de schaduw van de helden 5. Als de Fado weerklinkt 6. Een zee te hoog 7. Ik ben hun stilte 8. Hoka Hey! 9. Galapagos 10. De Kronieken van Amoras 12+13 11. Blacksad: De maskers vallen 12. Ik blijf hier 13. Rip 4 14. Thorgal Saga 1: Vaarwel Aaricia 15. De Belegerden 16 Keizerin Charlotte 3 17. Soda 13 18. Hypericon 19. Shi 6 20. De Dooie Er net uit... Merel Guust 22 Het beest 2 Het grondrecht Kale kop 6 De Overblijvers Hild Moet ik nog lezen: Undertaker en De droefheid van de olifant Indien een sterke pracht-strip als 'De Belegerden' op 15 staat... dan moet het een extreem goed stripjaar zijn geweest. Quote Link naar reactie
Kool Thing Geplaatst: 14 december 2023 Auteur Share Geplaatst: 14 december 2023 47 minuten geleden, Koen Claeys zei: Indien een sterke pracht-strip als 'De Belegerden' op 15 staat... dan moet het een extreem goed stripjaar zijn geweest. Ik vond van wel. De Belegerden is echt goed. mmm waarom staat hij niet hoger ? (retorische vraag voor mezelf) Koen Claeys 1 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link naar reactie
Koen Claeys Geplaatst: 17 december 2023 Share Geplaatst: 17 december 2023 Heb ook eens een TOP10 gemaakt… maar heb nog wat albums van dit jaar liggen die ik nog zou willen lezen : Als de Fado weerklinkt Hoka Hey! Malaterre Roaming (Tamaki) Senso De Belegerden Serena In de Schaduw van de Helden Galapagos Ik ben hun stilte Kool Thing en bammar 2 Quote Link naar reactie
BobFish Geplaatst: 24 december 2023 Share Geplaatst: 24 december 2023 fantasiooo, fenip en Air 2 1 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link naar reactie
Air Geplaatst: 24 december 2023 Share Geplaatst: 24 december 2023 Afspelen op welke snelheid? BobFish 1 Quote Let’s get together and feel alright. de associale associator! Link naar reactie
BobFish Geplaatst: 24 december 2023 Share Geplaatst: 24 december 2023 Als je hem koopt, kan je dat helemaal zelf bepalen Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link naar reactie
fenip Geplaatst: 24 december 2023 Share Geplaatst: 24 december 2023 2 uren geleden, BobFish zei: Het kleurengradiënt is goed gelukt! BobFish 1 Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link naar reactie
Veto Geplaatst: 31 december 2023 Share Geplaatst: 31 december 2023 Mijn top 10 van het afgelopen jaar: 1. Blacksad 7 2. Galapagos 3. Undertaker 7 4. Thorgal Saga 1 5. De wraak van Zaroff 6. Hoka Hey 2 7. De droefheid van de olifant 8. Negalyod 2 9. De kuil 10. Het Beest 2 bammar en lukoste 2 Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link naar reactie
Koen Claeys Geplaatst: 2 januari Share Geplaatst: 2 januari Zopas het recente tweeluik van Blacksad in één leesbeurt verslonden. Wat een strip !!! Wat een strip !!! Als de Fado weerklinkt Hoka Hey Blacksad - De Maskers Vallen 1&2 Malaterre Roaming (Tamaki) Senso De Belegerden Serena In De Schaduw van de Helden Galapagos Air en Rik 2 Quote Link naar reactie
pedem Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari 1 Malaterre 1+2. 2 Galapagos 3 Hoka Hey 4 De Kleine Astronaut. 5 Serena 6 Als de fado weerklinkt. 7 De Belegerden. 8 Tranen in het zand. 9 Het Grondrecht. 10 Senso. 11 Moon 1 12 Hypericon. 13 Ik blijf hier. 14 De Ontembaren. (Lucky Luke) 15 Een Engelse Romance. 16 Esma 17 Nooit D-Day 18 GoSt111 Quote Link naar reactie
lukoste Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari 6 hours ago, pedem said: 1 Malaterre 1+2. 2 Galapagos 3 Hoka Hey 4 De Kleine Astronaut. 5 Serena 6 Als de fado weerklinkt. 7 De Belegerden. 8 Tranen in het zand. 9 Het Grondrecht. 10 Senso. 11 Moon 1 12 Hypericon. 13 Ik blijf hier. 14 De Ontembaren. (Lucky Luke) 15 Een Engelse Romance. 16 Esma 17 Nooit D-Day 18 GoSt111 Heb ik ook bijna allemaal gelezen. Top 2 helemaal akkoord. Zou nog een plaatsje voorzien voor Zondag en RIP in mijn lijst. Quote Link naar reactie
Marinelli Geplaatst: 10 januari Share Geplaatst: 10 januari 1. Geheugen op Zak - 3 delen (Le Roux & Brunschwig) 2. Galapagos (Olbrechts) 3. Malaterre 1 & 2 (Gomont) 4. Als de Fado weerklinkt (Barral) 5. Do a Powerbomb (Johnson) 6. Junkyard Joe (Frank & Johns) 7. Blacksad 7 (Guarnido & Diaz Canales) 8. De Kuil (Kriek) 9. Nightwing 1 (Redondo & Taylor) 10. Rose à l'Ile (Rabagliati) ... oh oh, er zijn nog heel wat ongelezen albums die liggen te wachten en die al in vele lijstjes hierboven staan. Mogelijk wordt deze lijst in de loop van de weken dus nog wel wat door elkaar gehusseld. lukoste 1 Quote Link naar reactie
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.