Ga naar inhoud

Berlicum


Stripenbd

Recommended Posts

Iets gevonden:

 

Berlicum-2022.jpg

 

en zie ook: https://www.bd.nl/meierij/dertig-striptekenaars-te-zien-op-stripboekenbeurs-berlicum~a02265f6/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.ecosia.org%2F

 

Aanwezig onder anderen:

 

Thomas du Caju

Wilma van den Bosch

Frank Jonker

Ralph Dikmans

 

Wel een tikkie suf dat ze niets anders op het web doen dan Facebook... Een simpel websiteje, toegankelijk voor iedereen, zou toch wel handig zijn!

 

Edit: oeps, bovenstaande link en lijst tekenaars gaan over de voorgaande, tweede editie.

Link naar reactie

De lijst voor deze derde editie is niet mis. Tot nu toe zijn aangekondigd:

 

  • Batem
  • Flix
  • Gürcan Gürsel
  • Nenadov Dejan
  • Daniel Kox
  • Romano Molenaar
  • Marc Verhaegen
  • John Heijink
  • Thomas Du Caju
  • Philippe Jarbinet
  • Derib
  • Peter Nuyten
  • Conz
  • Peter Timmermans
  • Eric Maltaite
  • Marq van Broekhoven
  • Ingird de Vuyst en Staf Sunaert

Da's nu al goed de moeite waard!

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

erg jammer

snap alleen niet hoe dat werkt met tekenaars die komen ?

is er enkel een toezegging gedaan? krijgen ze daar een vergoeding voor of is het gratis en heeft men daardoor de keus om te komen of niet.

Al met al erg jammer

was een beurs op korte afstand en een zeer fraaie lijst met auteurs.

Link naar reactie
22 uren geleden, Peter Motte zei:

Dat ga ik ook 's doen: een beurs aankodigen met een indrukwekkende lijst auteursbezoeken, en het dan afgelasten.


De beslissing is niet zomaar genomen. Bericht van de organisator of Facebook:

"Ik heb helaas slecht nieuws. Iets dat ik nu niet meer had verwacht te moeten doen. Ik moet helaas de beurs weer afzeggen. Dit keer omdat we veel afmeldingen hebben gehad de afgelopen dagen van striptekenaars die zouden komen signeren op onze beurs. Die ineens naar een andere stripboeken beurs gaan of te veel deadlines hebben die af moeten. Of om een andere reden hebben afgezegd. En ook hebben we afmeldingen van een paar standhouders. Waar door we de zaal nog maar voor 3kwart gevuld krijgen. En dan zouden we een beurs krijgen hoe ik het niet zou willen. En dan gaat het ons teveel geld kosten allemaal en ziet het er niet uit als mensen komen dat er een niet gevulde zaal is en gaan mensen klagen enz…en we konden de zaal nog kosteloos annuleren dus heb ik besloten het helaas te annuleren onze beurs. Ik vind het echt heel erg jammer maar helaas is het niet anders."

 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
6 uren geleden, tuinmantvkijken zei:

toch niet de 1e keer dat het afgelast word??

Ik denk dat je het niet doorgaan omdat het wettelijk niet mag.

Niet kan vergelijken met niet doorgaan omdat er teveel tekenaars en uitgevers annuleren. 

Maar het is erg jammer. Ik had hier echt zin in.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...