Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Een Vlaamstalige maar hij is jammer genoeg in Wallonie geboren. M.a.w. niet alleen geketend maar ook getekend voor zijn leven.

 

Een frans- of Vlaamstalige panda ?

 

Een Chinese. De panda's mogen slechts 15 jaar in België blijven.

 

Ik vind die geboorte echt goed nieuws. Het is nog maar de derde geboorte van een panda in Europa, en dit al zo snel na hun komst in België. Bovendien gun ik het die dierentuin wel. Het is de mooiste van de Benelux ( en ik heb ze bijna allemaal bezocht ), maar je mag ze niet bezoeken in het weekend ( veel te druk ).  Dat net die zoo daarmee een commercieel lottobiljet heeft gewonnen, gun ik hen nog meer. Hun concept en visie én respect zijn af. 

 

O, ik vind reuzenpanda's echt dwaze dieren, gedoemd tot uitsterven. 3 dagen 'tochtig' per jaar, enkel bamboe eten, zwaar agressief tgo soortgenoten,... maar ze zien er wel fotogeniek uit. En dat voordeel heeft de naakte molrat dan weer niet.... 

 

 

p028w12q.jpg

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nogmaals een bewijs dat iedereen best zijn eigen bankier is.  Haha, Waldorf zal wel gedwongen worden om digitaal te gaan... :e011:

Nu ja, je kan al enkele jaren een computer aanschakelen en de weg vinden naar een forum zoals dit, decentraal digitaal bankieren zal er ook wel nog bijkunnen...

Link naar reactie

He, ik heb geen geld bij Optima. Maar het waren zo'n opdringerige en arrogante klootzakken dat mijn leedvermaak nu met geen pen te beschrijven is.

Mijn eigen bankier worden zal ik niet doen. Ik ben ook niet mijn eigen bakker/dokter/striphandelaar...

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Die arrogante klootzakken van Optima zullen niet meer opbellen 'voor de zaakvoerder'.  :cheerf2:

 

"Hallo met X van optima. Je hebt de groetjes van X. Zeg, ik verneem net dat u al ouder bent dan 35 jaar. .... En u hebt nog geen vermogensplan voor als u op pensioen bent? Voelt u zich wel veilig?"  

 

Daar zijn we ook van af.... tiens, ik heb X de voorbije dagen niet gehoord  :e007:

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja kijk, je doet daarvan wat je wil natuurlijk, maar als de banksektor dreigt te verdwijnen, eens het momentum er is en mensen massaal zullen overstappen naar blockchain tech om waarde op te slaan en te transferreren, dan zul je niet anders kunnen.

Trouwens, wie wil dat nu niet...je eigen geld/waarde beheren en dat 24/24 kunnen, in de wetenschap dat niemand anders toegang heeft tot uw eigendom en niet kan weten wat je hebt en wat je ermee doet...

Dat geeft een individu veel macht.

Link naar reactie

He, ik heb geen geld bij Optima. Maar het waren zo'n opdringerige en arrogante klootzakken dat mijn leedvermaak nu met geen pen te beschrijven is.

Mijn eigen bankier worden zal ik niet doen. Ik ben ook niet mijn eigen bakker/dokter/striphandelaar...

Ik had First, maar dat is bij Ethias gebleven. Moest het naar Optima gegaan zijn was ik meteen gaan lopen :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...