Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Trump heeft Peter Thiel in zijn Transitie team opgenomen. Thiel is een venture capitalist, oprichter van PayPal en Thiel Foundation. Met dit laatste investeert hij namelijk in bedrijven en research labs die onderzoek doen naar veroudering en transhumanisme.

Mocht Trump ook die tech-sektor ergens een duw in de rug kunnen geven dan zou dat wel hoopgevend kunnen zijn.
Ondanks dat Trump enkele facistische trekjes heeft met name zijn mercantilisme, zijn er toch ook hier en daar wat punten waarop hij dan wel weer iets positifs doet. Zoals het 2nd amendment weer in ere herstellen, eens kijken naar de fed en misschien een stimulans geven aan tech en development door de belastingen te verlagen.

SENS, waarvan  Aubrey de Grey - diene met zijn opmerkelijke baard, leidinggevende wetenschapper is, krijgt ook geld van Thiel.

Dit in schril contrast met Bush- ook GOP - die alle onderzoek naar stamceltechniek dwarsboomde.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Neen. En wel om volgende redenen:

Primo: ik heb geen hond. Dus geen dier dat zijn gevoeg doet op mijn terrein.
Secundo: hondendrollen teren weg door de weersomstandigheden.

Al zou ik ze niet laten liggen op mijn terrein. Mochten ze daar voorkomen.

Indien dit wel het geval is - door honden van derden - dan zorg ik er inderdaad wel voor dat ze op straat terechtkomen.

Link naar reactie

Als ik hier het raam uitkijk zie ik beneden een man met éne blote voet in het midden van een drukke laan staan roepen en tieren naar de wagens.

Hij heeft al zitten pompen op het zebrapad, een paar kikvorssprongen gemaakt in het midden van het kruispunt, pirouettes gedanst, ... Brussel bruist.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wel, dat Keltisch kan ergens betwist worden. De Belgae waren een verzameling van Keltische/Gallische stammen. Maar er waren ook Germaanse stammen die onder de Kelten leefden.

"Some translators of Caesar have given crucially different interpretations of his meaning in another passage on the Belgae. W. A. McDevitte and W. S. Bohn (1869) rendered the Latin of Caesar in Bello Gallico, II.4 as "When Caesar inquired ... he received the following information: that the greater part of the Belgae were sprung from the Germans, and that having crossed the Rhine at an early period, they had settled there, on account of the fertility of the country".[11] A more modern translation gives the same section as: "the envoys stated that most of the Belgae were descended from tribes which long ago came across the Rhine from Germany and settled in this part of Gaul on account of its fertility."[12]"

Plus de Germanen die dan met name de Franken de zaken overnamen na de Romeinse bezetting, zijn we toch zeker deels Germaans. Nu, met een Keltisch-Germaanse alliantie kan ik zeker door het leven.

Wir sind allen Europäische Brüder.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...