Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Gisteren in de krant: wie om zieke of grove humor kan lachen is intelligenter en minder agressief dan wie dat niet kan.  

Ja, dat klopt. Enfin, dat merk ik bij mezelf. En anderen uit mijn vrienden - en kennissenkring die min of meer dezelfde humor kunnen smaken. Weer anderen die ik ken, maar niet behoren tot mijn vaste kring aan vrienden - welke niet heel groot is - kunnen niet altijd cynische, zwartgallige opmerkingen apprecieren. Vooral enkele specimen van de vrouwelijke kunne. Maar het betreft dan ook wijfjes die door het leven gaan als sociaal accidentje en deels teren op belastinggeld. Met bans op social media als gevolg. :e007:

 

En als ik terugblik op ontmoetingen met lieden zo'n goeie 10 tot 15 jaar geleden, op lokale fuifjes, we spreken dan over de types met een eerder kort lontje en vulgair macho-gedrag en neigingen tot Johnny- allures - de lokale tuigbazen, dan kan dat soort volk weinig lachen met scherpe kwinkslagen. Hun gelaatsuitdrukkingen spraken dan ook boekdelen. Vandaar dat vuurwapens en wapens in het algemeen altijd wel hun nut hebben...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...