Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Het laatste pakje dat ik besteld heb (in Engeland was dat) werd afgeleverd door dpd.

In hun tracking systeem werd het tijdstip van levering met een marge van 1 uur vermeld. En dat klopte nog ook. Dat vond ik toch wel ferm, handig en leuk.

Bij Bol geven ze enkel de dag op. Dat klopt altijd (behalve 1 keer met Kerst-Nieuw). Maar die leveranciers doen wel uren. Heb eens een pakje om 10u 's avonds gekregen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Zelf heb ik het eigenlijk nooit niet echt begrepen wat de commotie daaromtrent was. Ik heb zelfs nooit iets aangevoeld of gemerkt waarover zou commotie kunnen ontstaan. Die spielerei en woordensteekspelletjes bleven in de bar. En waren niet bedoeld om leden weg te pesten ofzo.

Hoe is het anders nog met trout? Mag hij nog binnen in de emiraten?

Link naar reactie

Ga ja vaak kwissen waldorf?

Binnenkort moet ik ook naar de grote algemene lokale kwis gaan maar heb er niet veel hoop in aangezien ik en mijn kameraden niet direct de juiste doelgroep zijn en we dus vooral streven om niet laatst te zijn :P

 

Af en toe gaan wij kwissen. Maar we studeren geen lijstjes uit het hoofd.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik zou naast deze Trump, turk en co. ook wel een Hellary'tje een Saudipik laten zuigen, Herr Dogan die Merkel gewoon droog in haar hol neemt en de feminazistische Swe-tards op een zweuds zinkend schip. En een leuk groepsverkrachtinkje op oudejaar met armlengte. Tot de schouder erin vooraan en Brahim, den Mo langsachter.

Kwestie van het plaatje compleet te houden, zodat we eigenlijk weten dat je als individu gewoon alles en iedereen die een stropdas draagt tegen je hebt.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

In Rusland werd heel recent een compleet huis in 24h geprint. Kostprijs: 9500 euro. En het gaat een goeie 170 jaar mee.
Oplossing voor tekorten op de vastgoedmarkt. Tenminste...als ambtenaren en politici zich niet gaan bemoeien.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...