Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Het is een bushcraft weekend. We gaan leren vuurtjes maken. Met een touwtje of een lepel of wat het ook is dat die bushcrafters gebruiken.

Oei, diverse milieuseuten en regelteven vinden zulks niet kunnen.  Je kan daarmee bosbranden veroorzaken, verstoring van de lokale fauna en bovenal: co2 uitstoot!

 

Heb je al een aanvraagformulier ingediend? Misschien kun je zulks doen mits begeleiding en een video tour waarbij men toont hoe anderen in vroegere tijden vuurtjes maakten...

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nu zijn Waldorf en ik eens positief aangaande alternatieve betaalmiddelen en begin jij weer met zure opmerkingen, je begint echt op Dick Matena te lijken.....

Maar anderen aanvaarden geen kralen, schelpen, borrelnootjes (enkel om op te eten ) en ander primitief, leuklinks, waardeloos hippie ruilgedoe...

Link naar reactie

Maar anderen aanvaarden geen kralen, schelpen, borrelnootjes (enkel om op te eten ) en ander primitief, leuklinks, waardeloos hippie ruilgedoe...

 

Als je mij de garantie kan geven dat ik een bitcoin bij de Gall en Gall slijterij in onze mooie wijk kan ruilen voor een fles whisky (Clynelish of Oban) en een aantal bieren (Chimay of Bernardus, daar twijfel ik nog over) en nog geld terug krijg, dan neem ik alle valse dingen terug die ik over dit kapitaalmiddel en zijn gebruikers heb gepost......

Link naar reactie

In september 2016 waren er in Gent maar liefst acht ( 8 ) transacties met Bitcoins, voor een totale omzet van 99 euro. Het boomt!

 

Wij moeten derhalve onze zurige commentaren betreuren en deemoedig bekennen: de bitcoin is een volwaardige betaalmiddel en zijn (of is het haar) gebruikers zijn visionaire idealistische toppertjes !

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Waldorf zijn voorouders waren slaven die de Romeinse imperialisten voorzagen van voeding en snacks langs hun heirbanen. Er is een Gallo-Romeinse constructie ontdekt die wijst op een destijds 'snelwegrestaurant' in Aalter.

Gaius Waldorfius Altorum.


In de Oost-Vlaamse gemeente Aalter is opnieuw een archeologische vondst uit de Romeinse tijd gedaan. Archeologen hebben er een zogenoemde "baanpost" opgegraven, een snelwegrestaurant "avant la lettre". Dat schrijft wetenschapsmagazine EOS.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/kunsten/1.2798046

Link naar reactie

Waldorf zijn voorouders waren slaven die de Romeinse imperialisten voorzagen van voeding en snacks langs hun heirbanen. Er is een Gallo-Romeinse constructie ontdekt die wijst op een destijds 'snelwegrestaurant' in Aalter.

 

Gaius Waldorfius Altorum.

 

 

In de Oost-Vlaamse gemeente Aalter is opnieuw een archeologische vondst uit de Romeinse tijd gedaan. Archeologen hebben er een zogenoemde "baanpost" opgegraven, een snelwegrestaurant "avant la lettre". Dat schrijft wetenschapsmagazine EOS.

 

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/kunsten/1.2798046

 

Een romeins koffieboontje !

Link naar reactie

Jeff Jarmoc, hoofd beveiliging van Salesforce, nadat Dyn in de VS onbereikbaar was door een DDOS via camera's van IoT-systemen: "In a relatively short time we've taken a system built to resist destruction by nuclear weapons and made it vulnerable to toasters."

:)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...