Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Neen, door structuren die daar belang bij hebben. Maar hellery is alvast een katalysator die het proces kan versnellen. Het plan om het hele midden oosten te destabiliseren werd al uitgewerkt door de Bush-clan en hun haviken. Rumsfeld, Cheyney enz...

En op binnenlands vlak is het ook helemaal krankzinnig wat hellery wil erdoor rammen: allerlei quota voor vrouwen, nog meer belastingen, nog meer surveillance, nog meer geld bijdrukken...dat wijf is knetter. En ziek.  Zowel fysiek als mentaal. Weg met dat klerewijf.

Link naar reactie

Het gegeven dat je hem herinnert betekent dat Maggi goede reclame bedrijft.

Da's een interessant punt maar ik denk dat slogans vaak langer doorleven dan het product zelf....

Veel mensen herinneren zich wel slogans maar het zet niet noodzakelijk aan tot kopen. Naamsbekendheid wel, als je geluk hebt.

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie

Zalando heeft bij mij dan bijvoorbeeld het tegenovergestelde effect. Van die vrouwen die gaan gillen als er 's schoenen bezorgd worden...stomme stereotypering....ik ga gillen van dat soort reclames....

Dreft daarentegen....heet in de UK Fairy Liquid. Wordt niet van elfjes gemaakt, da's weer jammer dan.

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...