Ga naar inhoud

šŸŽ¶Muziekthema van dag (zeg het met een liedje! BEELDSPRAAK)


Air

Recommended Posts

Eventjes in de gay bar blijven, maar de sfeer wel naar beneden halen met dit nummer dat Youtube me vandaag (nogmaals) aanraadde.

In de angelsaksische wereld hebben we het Gay anthem I am What I am, uit de musicalversie van La Cage aux Folle. In China hebben ze een gelijknamig nummer, geschreven door superster Leslie Cheung, openlijk biseksueel acteur (56 films, waaronder Farewell my Concubine) en zanger (40 nummers). De man pleegde helaas op drastische wijze zelfmoord op z'n 46ste.

Deze versie van I am What I am wordt hier gebracht door die andere superster, de altijd ubercoole Hua Chenyu. Lees de tekst zou ik zeggen en luister hoe een zanger je ziel kan breken.

Ā 

Ā 

Link naar reactie

Ik beluister de liedjes in deze topic voorlopig niet. Want ik ving hardnekkige geruchten uit het Noorden van Frankrijk op (uit een streek dat naar het schijnt naar bedorven vis ruikt) dat de gezangen blijvende gehoorschade en trauma's als gevolg hebben. šŸ˜¬

Ā 

'Liever blode Jan dan dode Jan' is mijn motto!! šŸ˜

Ā 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...