Air Posted November 21, 2023 Posted November 21, 2023 Welk nummer bepaalde jouw dag? kan een sfeer zijn, de tekst, een gevoel... (De ongeschreven regel: 1 post per persoon per keer) Quote .
Air Posted November 21, 2023 Author Posted November 21, 2023 Ik post alvast die voor morgen mocht ik morgen besluiten, een dag niet in de chocolade bar te hangen. Quote .
Air Posted November 25, 2023 Author Posted November 25, 2023 Vrijdag: band repetitie Gelijk de naam van de band Clobberin’ time Quote .
Air Posted November 25, 2023 Author Posted November 25, 2023 En voor iedereen die nog wakker is Quote .
cartoonesk Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 "I never had to knock on wood, and I'm glad I haven't yet, because I'm sure it isn't good, that's the impression that I get." Air 1 Quote
Air Posted November 27, 2023 Author Posted November 27, 2023 De hele Tony Hawk pro Skater soundtrack (videogames) Quote .
esteban² Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 Het verschil met " music, maestro - komt alhier uw plaatjes draaien." is me niet helemaal duidelijk, maar ah ... Air 1 Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Air Posted November 28, 2023 Author Posted November 28, 2023 @esteban² dat draadje liep steeds vast bij mij, dus toen maar een nieuw topic aangemaakt. Met mezelf een beperking proberen op te leggen. maar ah Quote .
cartoonesk Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 "Take it easy", Prince Buster-cover door de Nederlandse band Beef. Air 1 Quote
Madam Kito Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 vandaag ontdekt: Tokyo Gegegay. Ze houden duidelijk van verkleden, en de muziek is lekker energiek Air 1 Quote
Air Posted November 28, 2023 Author Posted November 28, 2023 Beef zag ik nog wel eens live. In die tijd ook deze band. Quote .
esteban² Posted November 29, 2023 Posted November 29, 2023 De Broertjes Chemie kunnen het nog steeds. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Air Posted November 29, 2023 Author Posted November 29, 2023 Gentleman met veel artiesten samengewerkt. Kocht de cd convidence op reggea sundance festival in Eindhoven rond 2005 https://youtu.be/_F_fKg0v5C8?si=Or29ikINzFVnXNCx Quote .
Madam Kito Posted November 29, 2023 Posted November 29, 2023 Persoonlijke themesong voor iedereen die de hele dag op kantoor zit (of ander werk doet): I'm good, I'm great, I work, get paid, thank god all day Quote
esteban² Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 Open the gaybar! Madam Kito and SPeeDy 1 1 Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Air Posted November 30, 2023 Author Posted November 30, 2023 Mijn eigen regel breken, maar omdat alle mensen mooie en lelijke kanten hebben. Quote .
Madam Kito Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 Eventjes in de gay bar blijven, maar de sfeer wel naar beneden halen met dit nummer dat Youtube me vandaag (nogmaals) aanraadde. In de angelsaksische wereld hebben we het Gay anthem I am What I am, uit de musicalversie van La Cage aux Folle. In China hebben ze een gelijknamig nummer, geschreven door superster Leslie Cheung, openlijk biseksueel acteur (56 films, waaronder Farewell my Concubine) en zanger (40 nummers). De man pleegde helaas op drastische wijze zelfmoord op z'n 46ste. Deze versie van I am What I am wordt hier gebracht door die andere superster, de altijd ubercoole Hua Chenyu. Lees de tekst zou ik zeggen en luister hoe een zanger je ziel kan breken. Quote
Werner Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 RIP Shane MacGowan Air 1 Quote http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be
Air Posted November 30, 2023 Author Posted November 30, 2023 Elton John. Geen Gerard Joling altublieft Quote .
Air Posted November 30, 2023 Author Posted November 30, 2023 Vooruit nog één dan. omdat het een knappe man is, en in een “vreemde” taal zingt en veel emotie over kan brengen. Quote .
Madam Kito Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 Op 21/11/2023 om 12:02, Air zei: (De ongeschreven regel: 1 post per persoon per keer) Zo ongeschreven is die regel nu ook weer niet. Ze staat gewoon in de titel Quote
Air Posted November 30, 2023 Author Posted November 30, 2023 Ik probeer de titel te veranderen. muziekthema van de dag of iets dergelijks, maar weet (nog) niet hoe.. Quote .
Air Posted November 30, 2023 Author Posted November 30, 2023 Van de gaybar langs de klerenwinkel.. een dresscode en een muzieksmaak, verder deel ik weinig meningen met deze man. Rataplan 1 Quote .
Air Posted November 30, 2023 Author Posted November 30, 2023 Een username kan ineens een belletje doen rinkelen. pavlof reactie Quote .
Madam Kito Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Boris Blank (helft van Yello, en ondertussen ook al 71) verblijde me vandaag met een nieuw nummer en de aankondiging van een soloplaat. esteban² and Air 1 1 Quote
esteban² Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Nice, de nieuwe van Orchestral Manoeuvres in the Dark begon vlak daarna te spelen en die had ik nog niet gespot. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Madam Kito Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Is dat Doctor Manhattan? OMD's voorlaatste, Bauhaus Staircase, was heel goed. Ik zag die een paar weken geleden passeren. Wist niet dat die nog muziek maakten. (op dezelfde dag kwam de nieuwe single van Duran Duran uit, en die was ook al voortreffelijk). Quote
esteban² Posted December 1, 2023 Posted December 1, 2023 Ha, zou kunnen. Maar het is 'm niet, denk ik? Zou dat zomaar mogen? Dit komt inderdaad vanop 't full-album Bauhaus Staircase. (2023) Het grappige is dat ik hen voorheen niet echt kende (niet slaan) en ik ze dus met terugwerkende kracht ontdek. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
ovócito Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 Ik beluister de liedjes in deze topic voorlopig niet. Want ik ving hardnekkige geruchten uit het Noorden van Frankrijk op (uit een streek dat naar het schijnt naar bedorven vis ruikt) dat de gezangen blijvende gehoorschade en trauma's als gevolg hebben. 'Liever blode Jan dan dode Jan' is mijn motto!! Quote
Madam Kito Posted December 3, 2023 Posted December 3, 2023 Ik ontdekte negatieve harmonie covers vandaag. Dezelfde nummers, maar de harmoniën en akkoorden zijn omgedraaid. Wat een vreemde, nieuwe versie oplevert van alom bekende nummers. Alsof je het nummer in je droom hoort: alles is net niet wat het moet zijn. Lük Bey 1 Quote
bouncer Posted December 7, 2023 Posted December 7, 2023 Speciaal voor @Lük Bey, persoonlijk vind ik dit zijn beste plaat, teksten van o.a Bernie Taupin, wel een aalgladde productie, maar dat krijg je met David Foster aan het roer. De poison periode kon mij niet zo bekoren, wel toendertijd wat concerten gezien, de band speelde alle nummers wel super strak. Lük Bey 1 Quote
Recommended Posts