Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Momenteel op vakantie in Melbourne, waar ze ook comic stores hebben en dus gekocht:

 

Sheriff of Babylon 2

 

The Silent Partner:

dit is een verstripping door Michael Gaydos ve noir boek v Jonathan Kellerman. Ik ken het niet, maar het was een koopje en Gaydos is zelden slecht.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

 

 

Ultimate End TPB is gisteren binnengekomen :)

 

Begonnen deze te lezen maar er zitten me toch wat haken en ogen aan mijn begrip hierover. Ik dacht "leuk einde van mijn collectie Ultimate Comics" maar ik ben toch bang dat ik SECRET WARS eerst moet lezen, voordat ik Ultimate End kan (wil) lezen.

 

Dus SECRET WARS TPB besteld. Wel de Panini/UK-editie want dat scheelt wel 10 Euro!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Lijkt niet alleen veel, maar IS ook veel :)
Ik heb an sich niets van Hickman (dacht ik), dus we zullen zien. Als ik Secret Wars kan lezen zonder al die voorkennis, dan is het me ook wel goed.
Infinity heb ik trouwens wel al in bezit en gelezen alsook die voorloop in Avengers en Avengers World.Time Runs kan ik niet herleiden; wat is dat?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Pluspunt met de IDW Euro Comics imprint zijn de Europese strips die niet in het Nederlands zijn verschenen. Zover ik heb zitten googlen.

 

Lekker lezen met een hoofpersonage die niet echt een held is en niet altijd de winnaar is aan het einde van het verhaal. Artwork lijkt iets op Eduardo Risso en jaren 50 stijl-achtig.

 

 

Written by Jorge Zentner and with art by Rubén Pellejero (and translated by Carlos Guzman and Dean Mullaney), this volume collects all of the Dieter Lumpen stories the two originally published between 1985 and 1994. The eleven tales contained within are standalone adventures of the titular protagonist.

 

post-904-0-73273600-1486822446_thumb.jpg

 

 

Jem & the Holograms; jeugd /animatiesentiment.

Artwork is gewoon waw! Verhaal is ook goed, eindigt blijkbaar met deel 25. Hopelijk nog 2 HC als deze.

post-904-0-15408300-1486822464_thumb.jpg

Link naar reactie

geen idee wat je daarmee bedoelt :)

gaat mij meer om de investering. Maar goed... 35 Euro voor de HC of 4 TPB's . Jammer dat ik HC haat :) dus even zien wat ik ga doen. Eens uitzoeken of de HC ook in een enkele TPB uitkomt.

Thanks voor de info though. Gonna trust you on this :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Neeeeee!! Time runs out eerst! De climax is zoveel beter als er goed voorspel is!

 

 

geen idee wat je daarmee bedoelt :)

 

gaat mij meer om de investering. Maar goed... 35 Euro voor de HC of 4 TPB's . Jammer dat ik HC haat :) dus even zien wat ik ga doen. Eens uitzoeken of de HC ook in een enkele TPB uitkomt.

 

Thanks voor de info though. Gonna trust you on this :)

Ik kon via Marktplaats een mooie deal maken. 30 euro voor de 4 TPB's, dus maar gedaan!

 

Avengers: Time Runs Out Volume 1 (prelude to Secret Wars)

Avengers: Time Runs Out Volume 2

Avengers: Time Runs Out Volume 3

Avengers: Time Runs Out Volume 4

 

dan nog maar even wachten met Secret Wars enzo :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Wees blij dat je infinity enzo al gelezen hebt ;)

dat zeker :)

 

Al heb ik nog steeds niet de dood van Cap Am gelezen en er zijn nog wel meer zaken die ik niet heb gelezen denk ik.

Dark Avengers enzo en die hele Osborn-president ook niet.

 

post-130-0-47672000-1487158280_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

dat zeker :)

 

Al heb ik nog steeds niet de dood van Cap Am gelezen en er zijn nog wel meer zaken die ik niet heb gelezen denk ik.

Dark Avengers enzo en die hele Osborn-president ook niet.

En toen ik TIME RUNS OUT begon te lezen en ik zie een OUde Cap America... damn. Ook weer wat gemist.

 

En er waren verwijzingen naar Original SIn, dus met een Bol.Com-bon die maar snel bestelt. Leuk te zien dat de Panini-TPB 100 pages meer en 10 Euro minder is!

 

En dan komt er nog iets anders op mijn pad

 

Daredevil Vol. 3 (2012-2014) by Mark Waid vol 01 TPB

Daredevil Vol. 3 (2012-2014) by Mark Waid vol 02 TPB

Daredevil Vol. 3 (2012-2014) by Mark Waid vol 03 TPB

Daredevil Vol. 3 (2012-2014) by Mark Waid vol 04 TPB

Daredevil Vol. 3 (2012-2014) by Mark Waid vol 05 TPB

Daredevil Vol. 3 (2012-2014) by Mark Waid vol 06 TPB

Daredevil Vol. 3 (2012-2014) by Mark Waid vol 07 TPB

Doctor Voodoo: Avenger of the supernatural TPB

Enormous One shot oversized graphic novel

 

 

Dus ik heb mijn voornemen om te minderen, werkelijk maar 1 maand volgehouden!!!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

even zelf opgehaald. Toch nog NORTH 40 bij de lijst!

 

Enormous One shot oversized graphic novel
Doctor Voodoo: Avenger of the supernatural TPB
NORTH 40 TPB (horror, vertigo, fiona staples)
Daredevil Vol. 3 (2012-2014) by Mark Waid vol 01 - 07 TPB

 

post-130-0-12538700-1487320704_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik heb die Top Cow compendium en nog wat losse comics ervan. Natuurlijk de crossovers met Witchblade (zelfs 1 uitvoering op A0 formaat. No kdding :)  ) in meerdere vormen en uitgaves en wat losse deeltjes zoals die van tekenaar Eric Basaldua.

Dus ja, I hear ya!

En meegewerkt aan de Dark Dragon Books uitgaves... dus Tomb Raider zit er goed in bij me. Qua comics dan.

Nu die Dark Horse uitgaves wellicht eens scoren, maar die wil ik eerst eens in mijn handen hebben om te 'proeflezen" voordat ik ze koop. Ik weet niet hoe het nieuwere spul eruit ziet, namelijk

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Wat Marvel betreft. Chris heeft nog een mooie pre-order deal. Misschien zit er iets voor je tussen? http://www.cheap-comics.com/nieuws-i-8.html

 

 

 

Altijd!!

 

Maar vorig jaar gemiddeld 100 comics per maand gekocht (en zit nu al op 161 comics en daar tel ik de pre-orders die ik nog moet ontvangen via Archonia en Comicasa dit jaar, niet eens bij op.) en ik probeer eigenlijk te minderen :)

 

Ook omdat ik geld wil focussen in mijn eigen comic-project. Ook dat nog :D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Die cross-over komt er dus niet in?! Verder alles van de Top Cow reeks. Volgens mij niets van de nieuwe serie. Ik kan wel even foto's maken van de inhoud if you like?

merci, maar hoeft niet. Ik check wel eens online naar de inhoud en de plannen

 

maar volgens mij kom ik een heel eind met mijn eigen Top Cow Compendium :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Altijd!!

 

Maar vorig jaar gemiddeld 100 comics per maand gekocht (en zit nu al op 161 comics en daar tel ik de pre-orders die ik nog moet ontvangen via Archonia en Comicasa dit jaar, niet eens bij op.) en ik probeer eigenlijk te minderen :)

 

Ook omdat ik geld wil focussen in mijn eigen comic-project. Ook dat nog :D

:D

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...