Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

23 minuten geleden, JPAR zei:

 

ik ga die alle drie kopen!

 

ps. ik zou heel graag lucifer in absolutes of hc hebben....

Link naar reactie

Gekocht op Facts

Harbinger 4,5 en Omegas
Bloodshot Reborn 2
Old Man Logan 3

12 oude Criminal issues.

Enkele tweedehands animatie actiefiguren van Batman voor mijn kinderen en voor mijn echtgenote een Japanse thee mok.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

FACTS score!

 

Shame Trilogy HC (personalized with sketch by Jim Bolton)

Avengers/X-Men UTOPIA TPB

Fused: Think Like A Machine TPB

Conan "The Mask of Acheron" Moviespecial

Beowulf OGN ((Gabriel Rodriguez art, based on Neil Gaiman screenplay)

Wolverine 'The Jungle Adventure" OGN (Mike Mignola art)

Harley Quinn TPB #5 'The Joker's Last Laugh'

Wildstorm "Thunderbook" Anthology oneshot

Virus Book One (Patrick Cornelis

Epic Kill TPB v#1

Wildstorm Summer Special (Anthology)

Rufus Dayglo sketchbook (personalized to Boom)

Rufus Dayglo small artbook (personalized to Boom)

Kabuki action figure (battle-damaged variant edition)

58e1495b423af_april2017-1.thumb.jpg.5b5f19ed0217cf96642b219349f0dda6.jpg

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik denk een tiental stands met strips, de meeste met min of meer hetzelfde Marvel en DC spul (singles en tpb) en wat manga. Archonia was er ofwel niet of heb ik gemist. Ik heb een hoop singles gevonden die ik zocht, dus ik klaag zeker niet.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
9 uren geleden, mojo zei:

Ik denk een tiental stands met strips, de meeste met min of meer hetzelfde Marvel en DC spul (singles en tpb) en wat manga. Archonia was er ofwel niet of heb ik gemist. Ik heb een hoop singles gevonden die ik zocht, dus ik klaag zeker niet.

ik ben niet geweest, vorig jaar stond archonia er nog wel, maar met een zeer kleine stand. erg jammer :(

Link naar reactie
11 uren geleden, linthout zei:

Ik ga er al jaren niet meer heen...Staan er op Facts nog veel stands met strips?

Of is dat blijven achteruit gaan????

 

Het was minder dan vorige keer, ik heb 1 stand gevonden waar ik een paar boekjes heb gekocht. Veeeeel DC en Marvel. Facts is leuk om je favoriete tekenaars te ontmoeten zoals Bisley, Suydam en Bolton. Dit jaar was het Bolton :) Voor de rest is het een leuk verkleedpartijtje met aardig wat te dikke mensen in te kleine spandex pakjes....:castle:

 

 

Aanwinsten van Facts:

58e1fad7a2047_BoekjesFacts.thumb.jpg.3457715cea6eedbe25b824b03c1d165a.jpg

 

Die Terminator is cool :)

 

Terminator.thumb.jpg.ebac7759db7c78af02817c8c6ae57411.jpg

 

En nog wat bij John Bolton gekocht :)

 

Alien1.thumb.jpg.f7ac7875e050cda8a2a4747a7493f072.jpg

 

aLIEN2.thumb.jpg.375e1e4144425ddcc690cdd20e026193.jpg

 

 

Link naar reactie
12 uren geleden, linthout zei:

Ik ga er al jaren niet meer heen...Staan er op Facts nog veel stands met strips?

Of is dat blijven achteruit gaan????

achteruit? Nou... ik vind het aanbod van strips non-existant op Daedelus na en ik zag een paar keer wat Suske en Wiske in een bakje staan, maar dat is het wel.

 

Qua comics was er heerlijk veel!

The ususal suspects waren er: Die Brit, die Duitser, die van Texel...

Maar idd geen Archonia deze keer, maar wel House of M en nog een paar andere grote comic-stands.
En ook opvallend een paar hele kleine verstopte (zeer prettig laag geprijsde) dealers met op 2 vierkante meter een ENORM aanbod :)

 

Ik tel dan toch snel al een 15-tal aanbieders. Erg veel Marvel en DC bij sommige dealers maar genoeg plekjes met velerlei backissues. Ook qua Indie Publishers. 

 

 

5 minuten geleden, Spawn999 zei:

 

Voor de rest is het een leuk verkleedpartijtje met aardig wat te dikke mensen in te kleine spandex

 

En nog veel meer die er gewoon ge-wel-dig uitzagen!!

Mannen met strakke wasbordjes en vrouwen die klopten in all the right places! Prachtig!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

hahahahaha.
Ach ja, ook die willen graag plezier hebben. Blij voor ze dat er een mogelijkheid is waar ze zichzelf kunnen zijn.

 

We kunnen altijd nog lekker onacceptabel optreden en iemand op basis van wat dan ook uitschelden of in elkaar slaan (ja, klein bruggetje naar wat er dit weekend in Arnhem gebeurde)...

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 minuut geleden, mojo zei:

Je mocht met een rugzak binnen na een controle.

Klopt. Wat wel verrassend was gezien de duidelijke aanduiding op de website dat enkel A4-formaat rugzakjes toegestaan werden.

Waar ik trouwens een work-around voor heb gevonden!

Ik neem een rugzak en rol die helemaal op tot héél klein.

Die doe ik -tesamen met wat eten en drinken etc- in een pedaalemmerzak (schoon natuurlijk, en doorzichtig!!) met zo'n lus eraan. Ideaal!

En zodra ik binnen ben; alles even in de rugzak stoppen en klaar!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Tja, ik was het eigenlijk vergeten te controleren op voorhand en ter plaatse bleek het gelukkig geen issue te zijn. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Pakje finalized via Archonia:

SKYBOURNE #3   
ANIMOSITY #5 (MR)             
INSEXTS #10 (MR)   
ANIMOSITY THE RISE #1 ONE SHOT
ANIMOSITY #6 (MR)             
NIGHTS DOMINION #6 (MR)
VAMPIRELLA #0 CVR A TAN 

 

Juist besteld via Bookdepository

Invincible TPB #23

 

Juist pre-order gemaakt via Archonia:
REVIVAL TP VOL 08 STAY JUST A LITTLE BIT LONGER (MR)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Voor een keer moet je Willy niet geloven; of toch een beetje.

 

De tekeningen zijn inderdaad prachtig, maar het is ook een mooi maar diep tragisch verhaal.

Best te lezen in de trade want het komt wat traag op gang, maar zeer zeker de moeite!

Link naar reactie
40 minuten geleden, bazarov zei:

Voor een keer moet je Willy niet geloven; of toch een beetje.

 

De tekeningen zijn inderdaad prachtig, maar het is ook een mooi maar diep tragisch verhaal.

Best te lezen in de trade want het komt wat traag op gang, maar zeer zeker de moeite!

Niks van, je moet mij wel helemaal geloven als ik zeg dat ik die niet goed vond!:e015::116:!

 

Link naar reactie

Juist opgehaald van UPC/Kiala vanuit Archonia

 

SKYBOURNE #3       

INSEXTS #10 (MR)   

ANIMOSITY THE RISE #1 ONE SHOT 

ANIMOSITY #5 (MR)   

ANIMOSITY #6 (MR)             

NIGHTS DOMINION #6 (MR)

VAMPIRELLA #0 CVR A TAN 

58e8c76a7b443_2017april1.thumb.jpg.9fac2e7ee7c3cf3c8bf6daace9f30be8.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...