Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Ik had me niet gerealiseerd dat ik deze Elektra klassieker nog nooit had gelezen of had gekocht!
Gisteren in Utrecht bij DCC Xmas gevonden bij Henk Lie. Ziet eruit alsof het al 20 keer is gelezen maar dat maakt niets, want de prijs is ook inherent :)

 

post-130-0-81476400-1482137930_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Heeft er iemand al iets gelezen van Seven to Eternity?

 

seventoeternity-187521.jpg

Ik heb enkel #1 gelezen. Maar ik heb het meteen op mijn pull list gezet.

 

Zeer mooi getekend, het verhaal kan ik nog niet inschatten maar ik heb er een goed gevoel bij . (Maar kan nog alle kanten uit...)

Link naar reactie

Ik heb enkel #1 gelezen. Maar ik heb het meteen op mijn pull list gezet.

 

Zeer mooi getekend, het verhaal kan ik nog niet inschatten maar ik heb er een goed gevoel bij . (Maar kan nog alle kanten uit...)

Ik heb voorlopig ook enkel de eerste issue gelezen maar er lijkt inderdaad veel potentieel te hebben. Als je van atypische fantasy houdt is het een reeks die je wel een kans moet geven

Link naar reactie

Ik heb mijn pre-orders bij Comicasa en Archonia maar op laten sturen... komen na de X-dagen dus wel binnen!

ANIMOSITY #4 (MR)
NIGHTS DOMINION #3 (MR)
NIGHTS DOMINION #4 (MR)
RED SONJA #0 CVR A BRADSHAW
THE MUMMY #1 (OF 5) CVR D RUIZ
THE MUMMY (HAMMER) #2 (OF 5) CVR C MCCAFFREY
WALKING DEAD #161 CVR B CONNECTING ADAMS & FAIRBAIRN (MR)

ASPEN UNIVERSE : REVELATIONS (2016) #4
LADY DEATH : ZODIAC (2016) #1
LADY MECHANIKA : LA DAMA DE LA MUERTE (2016) #2 (Of 3)
MOTOR CRUSH (2016) #1
MOTOR GIRL (2016) #2
REBORN (2016) #2
REBORN (2016) #3
RED SONJA (2016) #0
SPAWN (1992) #267
SPAWN (1992) #268
TAROT : WITCH OF THE BLACK ROSE (2000) #101
WHITE (2016) #1 (Of 4)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik heb Nameless net gelezen, en yep, het is de moeite. Eindelijk nog eens een intense SF/horror strip van Morrison, zoals ik die vroeger graag las. Niet helemaal te begrijpen, maar dat geeft niet. Wat een trip. En zéér goed getekend. Maar niet voor gevoelige zieltjes. Ik begon dit genre van Morr toch te missen. Deed me eindelijk nog eens aan zijn Vertigo werk denken. 

Link naar reactie

Op de valreep nog een pakketje ontvangen! Vorige week al aangekondigd, maar wel fijn dat het nog in 2016 aankomt!

 

post-130-0-65661500-1483090541_thumb.jpg

 

en nog

 

ASPEN UNIVERSE : REVELATIONS (2016) #4
LADY DEATH : ZODIAC (2016) #1
LADY MECHANIKA : LA DAMA DE LA MUERTE (2016) #2 (Of 3)
MOTOR CRUSH (2016) #1
MOTOR GIRL (2016) #2
REBORN (2016) #2
REBORN (2016) #3
RED SONJA (2016) #0
SPAWN (1992) #267
SPAWN (1992) #268
TAROT : WITCH OF THE BLACK ROSE (2000) #101
WHITE (2016) #1 (Of 4)

Jim Henson's the Dark Crystal: Creation Myths: Volume 3 (Paperback)
 

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Gisteren de BPRD Plague of Frogs omnibussen uitgelezen. Vandaag kon ik er niet aan weerstaan om Hellboy 8 en 9 te kopen. Ik heb zin om nog veel meer te lezen van het Mignolaverse.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik heb Nameless net gelezen, en yep, het is de moeite. Eindelijk nog eens een intense SF/horror strip van Morrison, zoals ik die vroeger graag las. Niet helemaal te begrijpen, maar dat geeft niet. Wat een trip. En zéér goed getekend. Maar niet voor gevoelige zieltjes. Ik begon dit genre van Morr toch te missen. Deed me eindelijk nog eens aan zijn Vertigo werk denken. 

Ik denk dat ik hem ga overslaan, horror is niet echt mijn ding, ik heb liever SF zoals bv Descender, Copperhead, Space Mullet

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...