Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Voor een FB groep heb ik wat foto's van de binnenkant genomen. Ik zal ze hier ook posten, maar de resolutie zal minder zijn dan op FB, denk ik. En waarschijnlijk kan ik er hier maar enkele per post (eh) posten, dus het zal in twee keer moeten. 

 

Als ik ze gelezen heb, zal ik wel laten weten wat ik er van vind. GD heeft ze al gelezen. 

post-585-0-97544300-1473510015_thumb.jpg

post-585-0-38353400-1473510018_thumb.jpg

post-585-0-16288900-1473510020_thumb.jpg

post-585-0-71813300-1473510020_thumb.jpg

Link naar reactie

De strip was aanvankelijk een tekstloze webcomic. Voor de Dark Horse HC's heeft hij er een noirisch soort van tekst bij gemaakt. En het verduidelijkt natuurlijk het verhaal :)

 

En ik ben nu toch hier bezig, zal ik het hier maar zetten ipv in comic van de dag. Ik heb ze net alle drie gelezen. Zéér goed. De verhalen zijn typisch, noir/spionage/revenge/maffia en vooral actie-actie-actie! Het raast maar verder. Wat deze stripreeks zo bijzonder maakt, is de uitvoering. Ik zeg met reden niet 'tekeningen' maar 'uitvoering' want het is méér dan alleen maar tekeningen. Heel sterk! 

 

Ik zou ze durven aanraden, maar dan alleen aan mensen die ook Sin City kunnen smaken. Het is een beetje in die stijl, maar Santos heeft zijn eigen stem. I love it. 

Jammer genoeg ziet hij deze reeks als een trilogie. Maar hij zou gerust nog enkele delen kunnen maken. Ik koop ze direct. 

 

*foto's van de covers en binnenwerk op vorige blz van deze thread* :)

Link naar reactie

mmmm zag er verdraaid goed uit!! Nu heb ik wel van Sin City leren houden en zeker nadat ik wat RISSO tot me had genomen (ook een stel oude vertaalde Nederlandse OGN's in Veldhoven gevonden) ben ik echt wel bekeerd! Dit ziet er zeker zo goed uit!

 

 

Zelf juist dit besteld bij Archonia

 

 


REVIVAL TPB #7
INSEXTS #7
LA MUERTA LAST RITES #1 GRINDHOUSE ED
MAE #4
NIGHTS DOMINION #1 (MR)
SKYBOURNE #1
WALKING DEAD #157 CONNECTING CVR PART 1 2ND PTG (MR)
WALKING DEAD #158 CVR B ADAMS (MR)

 

Die TWD heb ik in TPB maar die Art Adams covers zijn té mooi en wil ik dus wel dubbel!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Niet om mijn eigen site te promoten, maar doordat ik hier mee bezig was zag ik nog een keer ATHENA VOLTAIRE voorbij komen.

 

http://www.comicsforsinners.com/action-lab-entertainment-solicitations-for-november-2016/

post-130-0-60888900-1473761646_thumb.jpg

 

Werd toch eens tijd, dus deze maar in de pre-order gezet!

 

Het is opmerkelijk, want dit is een kwalitatief goed gemaakte serie. Maar ik heb die altijd genegeerd want het begon als webcomic en daar heb ik NIETS mee... tot het in print komt.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik kreeg dit van het weekend binnen

 

Revival TPB #7
INSEXTS #7
LA MUERTA LAST RITES #1 GRINDHOUSE ED
MAE #4
NIGHTS DOMINION #1 (MR)
SKYBOURNE #1
WALKING DEAD #157 CONNECTING CVR PART 1 2ND PTG (MR)
WALKING DEAD #158 CVR B ADAMS (MR)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik heb eindelijk The Vision gelezen. Zeer goed. Ik krijg zin om nog trades te kopen van Tom King!

 

Ik heb The Vision gekocht, nadat ik nog niet de helft van Sheriff of Babylon gelezen heb. De tekeningen van Babylon zijn minder dan The Vision, maar Tom King schrijft zeer goed. Dat belooft voor Batman. Dat zie ik plots weer helemaal zitten. Sinds Snyder heb ik Batman stil gelegd (na vol. 3).

Van The Vision heb ik ondertussen ook al 2 comics gelezen, en wat men er hier al over geschreven heeft, is waar. Zeer goed!

Maar voorlopig ligt alles nu op de stapel 'leesachterstand'. Ben vooral met DVD/BR bezig, voor het moment. 

Link naar reactie

Dit nieuwtje had ik gemist:

 

http://comicsalliance.com/titan-comics-partners-with-hard-case-crime-for-new-noir-imprint/

 

Titan Comics gaat samen met Hard Case Crime, crime comics uitgeven. Hard Case Crime brengt oude en nieuwe pulpverhalen uit. Ik heb er enkele van (van auteurs Richard Stark/Donald Westlake en Lawrence Block) en die zijn super fun. Volgend jaar verschijnt een scenario voor James Bond dat Donald Westlake schreef en daarna herwerkte tot een boek.

 

Hun eerste comic uitgave is Triggerman, in het Nederlands is die al verschenen als Verdwaalde Kogels. Ik kijk uit naar wat ze nog gaan uitbrengen.

 

TriggerMan_1_Cover_A.jpg?w=630&h=956&zc=

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ja, maar het waren van die bibliotheek dingen. Zelf gedrukte, papieren stickers, waar ze dan twee lagen plastic stickers boven kleven voor de stevigheid. En je zou denken dat één volstaat, maar nee: twee op de voorkant, één op de achterkant, en één die doorloopt van voor naar achter, zodat ze op de rug zouden zien wat het is. Alsof het er niet op gedrukt staat  :12:  :115:

Link naar reactie

Enkele maanden terug nam een winkelbediende een fles nagellakverwijderaar om de lijmresten van een grote papieren sticker te verwijderen van het boek dat ik gekocht had. Ik kreeg het toch wel eventjes koud toen ik dat zag, want dat boek had een stofomslag dat vrij gevoelig was voor vingerafdrukken en zo. Maar ik was verbaasd om te zien hoe vlot dat daar toen vanaf ging.

Ik heb nu thuis ook zo een fles. Wat een gemak!

Link naar reactie

Ja, ik heb al jaren zo'n fles staan. Power Wash, want dat gaat ook op plastieken dozen. Nagellak verwijderaar gaat niet altijd op plastieken dozen, dat smelt het plastiek. 
Maar het probleem is om eerst de stickers er af ge halen zonder het boek te beschadigen. De lijmresten dat is zo gepiept. 

Heb dat op de vorige reep ook nog uitgelegd. 

 

Op cd doosjes kan je de stickers ook inwrijven met olie (keuken of machine) of boter, en een nachtje laten trekken. Sticker gaat er dan ook zo af (normaal gezien). 

Link naar reactie

Ik ben wat nieuw Zenescope-comics aan het e-lezen (niet mijn voorkeur maar zo kreeg ik ze aangeleverd) en aan het reviewen (niet om reclame te maken voor mijn site, maar gewoon zodat je ook weet dat ik het meen) en ik ben onder de indruk!!

Verhaaltechnisch en artwork is het gewoon erg goed geworden zeg!

 

http://www.comicsforsinners.com/review-zenescopes-gft-genesis-heroes-reborn/

http://www.comicsforsinners.com/preview-grimm-fairy-tales-holiday-edition-2016/

 

Ik ben nu die van Halloween aan het reviewen en zet die waarschijnlijk vanavond online, maar damn... dit is gewoon echt lekker spul om te lezen!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

mooi. Die stap heb ik nog niet genomen om Mignola te leren waarderen :)

 

Ik heb juist dit besteld

 

SHANG-CHI MASTER OF KUNG FU OMNIBUS HC VOL 01     
SPIDER-VERSE TP     
AMAZING SPIDER-MAN RENEW YOUR VOWS TP
SECRET AVENGERS PREM HC VOL 01 MISSION TO MARS

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...