Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

OK, als het moet zal ik dan maar, met pijn in het hart, Saga slecht vinden...

Wat moet ik nog doen om voorzitter te worden???

 

Wel, oud ben je al (zelf gezegd, dus ontkennen baat niet), maar is de voorwaarde "extraordinary" al voldaan?

En het gaat hier over een "league" dus we moeten met meer zijn, dat is dus ook een voorwaarde. Stel je ploeg dus maar samen. 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Wel, oud ben je al (zelf gezegd, dus ontkennen baat niet), maar is de voorwaarde "extraordinary" al voldaan?

En het gaat hier over een "league" dus we moeten met meer zijn, dat is dus ook een voorwaarde. Stel je ploeg dus maar samen. 

Ik denk dat veel mensen die me kennen kunnen bevestigen dat ik wel degelijk extraordinary ben!!!

(in de zin van ongewoon, raar, schaars...)

Maar goed, ik zie het al aankomen;..Dat wordt iedereen omkopen!!!!

Dan doe ik het maar zo: iedereen die me hier officieel erkent als voorzitter van The League of  Extraordinary Old Gentlemen heeft een Cesar te goed van mij! :e002:

Link naar reactie

Ik denk dat veel mensen die me kennen kunnen bevestigen dat ik wel degelijk extraordinary ben!!!

(in de zin van ongewoon, raar, schaars...)

Maar goed, ik zie het al aankomen;..Dat wordt iedereen omkopen!!!!

Dan doe ik het maar zo: iedereen die me hier officieel erkent als voorzitter van The League of  Extraordinary Old Gentlemen heeft een Cesar te goed van mij! :e002:

Dan heb ik er nu al twee te goed  :e007:

Link naar reactie

Juist dit besteld (thanks Pablo Eekman en Bookdepo)

 

LADY DEATH ORIGINS TP VOL 02 (Boundless reprint of Avatar's "Blacklands", "Sacrilege")           
Lady Death (Boundless) 0-26 (#16 Sultry variant)
Lady Death: Apocalypse #0-6 (Boundless)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Besteld bij Cheap comics

 

PARKER THE HUNTER NOVEL HC ILLUS BY DARWYN COOKE

 

STK635440.jpg

 

GRAPHIC INK THE DC COMICS ART OF DARWYN COOKE HC

 

GY5561a.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Gast bazarov

Heeft er iemand de Annotated Edition gekocht van The Sandman?

 

Met de korting op cheap comics is het moeilijk te weerstaan... Vooral omdat ik per definitie al een zwak heb voor extra info.

Link naar reactie

Heeft er iemand de Annotated Edition gekocht van The Sandman?

 

Met de korting op cheap comics is het moeilijk te weerstaan... Vooral omdat ik per definitie al een zwak heb voor extra info.

Als ik dacht er tijd voor te hebben, en ik de Absolute nog niet had, kocht ik ze zelf. Jij en je uitgepuurdere collectie bent daar de ideale ontvanger van,volgens mij.

Link naar reactie

Gisteren is er een groot pakket single issues toegekomen. Allemaal Malibu Comics.

Dingen zoals Prime, Power of Prime, Ultraforce, Rune, Curse of Rune, Exiles, All New Exiles, enz.

Wil dat al lang hebben. Binnenkort via Makyousei ook nog eens een grote bestelling via Mile High Comics doen om de ontbrekende nummers van die titels binnen te halen.

 

1234428-prime_comic.jpgfe3459dddab330daefdceaa948cdca70.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...