Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

616 Wolverine is niet dood (denk ik). Hij zit onder het adamantium ;)

Dit is de Old Man Logan uit Millars mini reeks, die door Secret Wars (wat ik niet las) nu in het heden terecht is gekomen. Ben aan de helft van vol. 1, en het is goed. En dat verwachtte ik ook wel, gezien Lemire schrijft. De tekenstijl, daar ben ik minder fan van, maar it grows on me. Ik hou wel van deze OLM en de gritty DD reeksen. Maar daar zal het wat Marvel betreft ook wel bij blijven, voor mij. 

Je hoeft de vorige boeken ook niet gelezen te hebben, alles wordt netjes uitgelegd in dit eerste deel. Maar die van Millar is natuurlijk wel zeer goed :)

En er zijn ook flash backs naar (euhm) de toekomst ;) zoals onderstaande prent. 

 

Old-Man-Logan-vol-1-Berserker-3.jpg

Link naar reactie

SHANG-CHI MASTER OF KUNG FU OMNIBUS HC VOL 01 

SPIDER-VERSE TP  >  wat een spektakel van een omnibus! Ik ben benieuwd!!!

SPIDER-MAN AMAZING: RENEW YOUR VOWS TP

SECRET AVENGERS PREM HC VOL 01 MISSION TO MARS

post-130-0-69324100-1474998175_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Spider-Man: Warzones Spider-Island TPB

 

Ik raak helemaal de kluts kwijt van dei Warzones... ik loop denk ik hopeloos achter :) maar iets met een Spider moet toch altijd wel goed zijn. Bij mij in ieder geval

Harley Quin's Little Black Book #4 (1:25 variant Tucci cover)

 

kon ik afgelopen zaterdag niet laten liggen. Tucci signeerde die natuurlijk

The Goon TPB #1 "Nothing But Misery"  (remarked head sketch)

 

schandalig, maar ik kende de serie wel maar had er nog niets van. Eens zien of het wat is voor me :)
 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Gisteren mijn single issues gaan afhalen:

 

Kill or be killed 3 (Brubaker)  :hartje:  :hartje:  :hartje:

The Black Monday Murders 2, 3 (Hickman) Deel 1 was veelbelovend. 

Black Hammer 3 (Lemire) Zeker niet slecht, maar voorlopig kan het me nog niet helemaal overtuigen. Mss met dit deel?

Descender 15 (Lemire) Deze verhaallijn gaat vooral over de achtergrond van bepaalde personages. Het hoofdverhaal zelf krijgt telkens maar een pagina of 2-3. Een herleesbeurt gaat nodig zijn als alle deeltjes zijn verschenen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Wel, de TPB heet Secret Origins en daar ligt momenteel de nadruk op. Na een episch gevecht zijn een groep superhelden gestrand op een boerderij in een klein dorpje en geraken ze er niet meer weg. Ze zitten eigenlijk gevangen. Je leert een voor een hun secret origin kennen en hoe ze omgaan met hun leven in dat stadje. Er zitten enkele teasers in naar meer (hoe en waarom zijn ze daar verzeild geraakt, hoe geraken ze weg, wat is er met hun leider Black Hammer gebeurd en hun tegenstander,...?), maar voorlopig gaat het verhaal even traag vooruit als het leven in het dropje. Er zit zeker potentieel in dus ik ga het nog wel blijven volgen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

attachicon.gif20161015_151248.jpg

 

Net deze strips wezen halen in Worlds End Comics, en een koffietje gedronken en zitten praten over comics ea. met Willy. Altijd leuk! 

 

Ik vind dat een fantastische cover, die Old Man Logan.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Besteld:

 

Old Man Logan 1

Daredevil 1: Chinatown

 

Ondertussen Daredevil geannuleerd. Mss dat ik later nog eens herbegin met DD, maar niet nu. Voorlopig zal Old Man Logan de enigste superheldenserie zijn van Marvel of DC die ik nog volg.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...